'Kako da izbjegnem plaćanje TV-pretplate?'

'Pomozite mi, ja sam to potrošio, ali ne mogu platiti.' Vapaj je to osječkih potrošača kakav u tamošnjem Centru za edukaciju i informiranje potrošača prije prošle godine nisu bilježili.

21.1.2013.
11:15
VOYO logo

Zašto je na polici istaknuta jedna cijena dok nam na blagajnama naplaćuju drugu i možemo li to gdje prijaviti? Pitanja su to građana kojima su se tijekom blagdana najčešće bavile potrošačke udruge. Ipak, bez obzira što se o njima i najviše pisalo u medijima, ne znači da je to jedini problem koji je mučio potrošače.

Zabilježeni su i drugi prigovori u 2012. Među njima i upit vezan uz izbjegavanje plaćanja potrošenih usluga. Prema podacima Centra za edukaciju i informiranje potrošača u Osijeku, on je bio vrlo čest.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upit kao posljedica krize

"Pomozite mi, ja sam to potrošio, ali ne mogu platiti. Kako da izbjegnem plaćanje televizijske pretplate? Potrošio sam novac u roamingu, ali ne mogu platiti, što da radim?", pitanja su koja su građani mahom postavljali, piše Glas Slavonije.

Predsjednica osječkog CEIP-a Tanja Popović-Filipović kaže da takvih zahtjeva ranije nisu imali, te da su oni zasigurno posljedica ekonomske krize.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brojni su upiti vezani uz kupovinu neispravnih proizvoda. Potrošači su se žalili na nemogućnost dobivanja povrata novca, ali i tvrdili da im trgovci nerijetko ne žele u zakonskom roku zamijeniti kupljeni proizvod. Pomoć su u Centru tražili i kad je riječ o problemima s rastom i plaćanjem vezanim uz švicarski franak, a nerazumljive su im bile i telekomunikacije.

"Ljudi su zbunjeni jer na nekoliko prodajnih mjesta čuju različite pogodnosti. Takve probleme rješavali smo preko Hrvatske agencije za elektroničke komunikacije", naglasila je T. Popović-Filipović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo