GOTOVO PREUZIMANJE /

Podravka kupila slovensko Žito za 33 milijuna eura!

Podravka je u utorak u Ljubljani s konzorcijem prodavatelja sklopila Ugovor o stjecanju dionica društva Žito, prehrambena industrija, d.d.

21.4.2015.
12:30
VOYO logo

Kako je priopćeno iz Podravke, ta će hrvatska kompanija, nakon odobrenja nadležnih Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja te po ispunjenju ugovornih uvjeta, steći većinski paket od 51,55 posto redovnih dionica Žita po cijeni od 180,10 eura po dionici, odnosno za cjelokupan iznos od 33.027.818 eura.

Podravka tom kupovinom konsolidira svoj položaj te postaje lider u nekoliko dodatnih kategorija proizvoda – čime se značajno poboljšava njezina tržišna pozicija, navodi se.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon završetka ove transakcije Grupa Podravka će se svrstati u sam vrh prehrambene industrije na tržištu Slovenije sa ukupnim prihodom na godišnjoj razini od oko 900 milijuna kuna. Ukupni konsolidirani godišnji prihod Grupe Podravka će nakon preuzimanja Žita, iznositi oko 4,5 milijardi kuna.

Novi lider na tržištu

"Akvizicijom Žita stvaramo novog prehrambenog lidera na tržištu Slovenije sa značajnim potencijalom rasta na brojnim tržištima na kojima je Podravka prisutna. Ovo predstavlja snažan iskorak u internacionalizaciji poslovanja, pri čemu tržište Slovenije postaje jedno od Podravkinih najznačajnijih tržišta. Žito je kompanija s vrlo kvalitetnim proizvodima, prepoznatljivim markama, uređenim sustavom poslovanja te marljivim i sposobnim zaposlenicima koji su sve to godinama stvarali. Namjera nam je prije svega učiniti ovu kompaniju još uspješnijom i boljom te iskoristiti sve sinergijske učinke koje smo u ovom spajanju prepoznali", izjavio je prilikom potpisivanja ugovora Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podravka i Žito imaju vrlo komplementaran asortiman proizvoda – riječ je o prehrambenim proizvodima koji imaju sličan model proizvodnje, prodaje, promocije, distribucije i logistike. Žito u svome portfelju ima široku paletu prepoznatljivih marki proizvoda, koje drže ili vodeću ili pak drugu poziciju na tržištu, poput krovne marke Žito (brašno i pekarski proizvodi), potom Zlato polje (riža, tjestenina, mlinarski proizvodi), Maestro (monozačini), 1001 Cvet (čajevi), Natura (žitarice i mahunarke), Gorenjka (čokolada), Šumi (bomboni).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo