Frcaju iskre u 'strujnom ratu'

Bitka za svakog kupca počela se žestoko zahuktavati i na domaćem tržištu električne energije.

18.11.2014.
19:33
VOYO logo

Miliša je kazao kako su obitelji i poduzetnici koji su došli k njima na računima za struju uštedjeli čak 30 milijuna kuna, no i zamjerio konkurentskom HEP-u da zbog grešaka njihova sustava 16.819 potrošača nije uspjelo promijeniti opskrbljivača električnom energijom, piše Slobodna Dalmacija.

''Do sada je 130 tisuća korisnika potpisalo za 'RWE Energiju', no od toga 16.819 korisnika nije prebačeno zbog grešaka u sustavu HEP ODS-a. Riječ je o nepostojanju OIB-a, mjerenja ili nepriznavanje punomoći, a 20.222 korisnika vratilo se na univerzalnu opskrbu'', pojašnjeno je iz hrvatske tvrtke koja je dio njemačke Grupe RWE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odgovor iz HEP-a

Iz HEP-a su, pak, jučer oštro odgovorili kako 'RWE Energija' obmanjuje kupce, te da ne postoje greške u sustavu, nego određeni broj ugovora ne može biti prihvaćen zbog nepotpunih i netočnih podataka o kupcima, koje u postupku promjene opskrbljivača dostavljaju opskrbljivači ili ih kupci nisu ažurirali kod promjena vlasništva, nasljeđivanja i slično.

''U sustav univerzalne usluge nakon raskida ugovora s tvrtkom 'RWE Energija' vratio se veliki broj kupaca zbog učestale prakse zavaravanja kupaca, obmanjivanja u pogledu ostvarenja ušteda ili pak lažnog predstavljanja. Naime, 'RWE Energija' s 22 posto raskida ugovora ima apsolutno najvišu stopu raskida ugovora od svih drugih opskrbljivača na tržištu'', optužili su HEP-ovci konkurenciju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zauzimanje za tržišnu utakmicu

Također su upozorili kako opskrbljivači koji koriste akvizitere, odnosno sklapaju ugovore o opskrbi električnom energijom na terenu, imaju znatno višu stopu raskida ugovora te se zalažu za zabranu takve prodaje.

Žestok odgovor HEP-a u 'RWE Energiji' tumače njihovom željom da zakoče liberalizaciju tržišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Mi se zauzimamo za ravnopravnu tržišnu utakmicu u kojoj su postavljena jasna pravila igre za sve sudionike. Naših 100.000 zadovoljnih korisnika dokaz je da radimo savjesno i pošteno'', tvrdi predsjednik Uprave Miliša. Jedan dio od tih 20.222 korisnika koji su se vratili na univerzalnu opskrbu, prema njegovu tumačenju, učinio je to zbog problema s dva računa (potrošnja i mrežarina), a jedan dio korisnika je iskoristio zakonsko pravo raskida ugovora bez objašnjenja u roku od 14 dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo