"Konačno crno", naslov je koji je osvanuo na prvoj strani posljednjeg izdanja ovog njemačkog lista. Crna boja je boja žalosti, ali u ovom slučaju je i aluzija na crnu boju u knjigovodstvu koja označava pozitivno poslovanje, što ovom poslovnom dnevniku nije uspjelo niti jednom tijekom 12 godina izlaženja.
U samom nazivu lista, koji se nalazi na vrhu naslovnice, ispala su četiri slova pa umjesto Financial Times Deutschland piše 'Fi n al Times' (Posljednji trenuci).
U zadnjem broju se podsjeća na 12 godina izlaženja lista, na ekskluzivne vijesti koje su objavili, njegovu smjelu grafiku i dosljedne urednike.
Na zadnjoj stranici zaposlenici lista se ispričavaju dioničarima zbog toga što su "spržili tolike milijune" i čitateljima na zajedničkoj fotografiji, naklonivši se poput Japanaca.
U oproštaju od čitatelja sudjelovali su čak i oglašivači, pa je tako jedna banka s područja Hesena zakupila cijelu stranicu na kojoj piše da će od "sutra biti malo manje boje u ekonomiji s odlaskom lista koji je izlazio na nježno roza obojenim stranicama".