Iako se donedavno smatralo da veliku ulogu pri kupovini kod hrvatskih građana igra ljubaznost osoblja, ali i to da je supermarket domaći, najnovije ankete pokazale su da to nije točno.
Štoviše, ljubazno osoblje važno je za samo 2,42 posto hrvatskih kupaca. A oni supermarketi koji su prije otprilike tri godine kupce pokušavali privući domoljubnim sloganima forsirajući prodaju domaćih proizvoda, danas bi takvom strategijom također podbacili. Naime, to je u anketi u kojoj je na pitanja o presudnim elementima za kupovanje u određenom supermarketu od 910 ispitanih pozitivno odgovorilo tek njih 3,30 posto.
Jeftinoća na prvom mjestu
No, činjenica da čak 30,77 posto anketiranih supermarket bira s obzirom na jeftinoću, govori da je kriza u Hrvatskoj i više nego snažna, te da naši građani itekako paze na svoje lisnice.
Supermarketi.info pišu kako je drugi presudan faktor za izbor supermarketa to što on mora imati "svega pomalo". Naime, gotovo četvrtina anketiranih očekuje povoljne cijene, širok izbor, zadovoljavajuću ljubaznost osoblja, blizinu supermarketa koji bi još po mogućnosti trebao biti i hrvatski.
Komotni Hrvati
U zlatnoj sredini ankete nalaze se najveći izbor i blizina supermarketa, koje je kao presudne argumente za izbor supermarketa navelo 18,79 posto hrvatskih građana. Podaci su to po kojima se može zaključiti da gotovo petina anketiranih ili preferira komociju odlaskom u najbliži supermarket ili ima jasnu računicu s uštedom goriva, a drugoj petini nije ništa važnije od punih polica te beskonačne mogućnosti izbora.
I na kraju dodajmo i onih 2,53 posto ispitanih kojima je svejedno gdje kupuju. Riječ je mahom o građanima dobrog imovinskog stanja ili pak o onima koji su se predali u svakodnevnoj borbi s cijenama i odlučili stres prilikom kupovine svesti na minimum.