Od siječnja do studenog ove godine pak u Hrvatskoj su prodana 35.382 nova osobna automobila, što je 15,2 posto ili za 6.376 vozila manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju to podaci agencije Promocija plus koji se oslanjaju na evidenciju Ministarstva unutarnjih poslova o novim registracijama.
Tri vodeće marke po prodaji u studenom su bile Opel s prodana 402 automobila, a slijedi Renault s prodanih 394 vozila, dok je treći Volkswagen s 304 prodana automobila.
Po prodaji ukupno u jedanaest mjeseci poredak nešto drugačiji - prvi je Opel s prodanih 4.427 vozila i tržišnim udjelom od 12,51 posto, drugi je Volkswagen s prodanih 3.857 automobila što je udjel od 10,9 posto, a Renault je s 3.088 automobila zauzeo treće mjesto i na hrvatskom tržištu ima udio od 8,73 posto, javlja Hina.
Tržišni udio od 8,3 posto ima Chevrolet koji je u jedanaest mjeseci prodao 2.938 automobila, a peto mjesto po prodaji drži Peugeot sa 2.517 vozila što je udio od 7,1 posto.
Opal Astra najprodavanija
Popularnije marke u Hrvatskoj su i Hyundai (2.062 prodanih automobila u jedanaest mjeseci), Škoda (1.973), Ford (1.861), Citroen (1.754) i Kia (1.124). Tijekom jedanaest mjeseci ove godine registrirano je i 731 novi automobil s BMV-ovim znakom, 694 Audija i 669 Mercedesa.
Kod modela vodeća je Opel Astra s 2.214 prodana vozila u jedanaest mjeseci, a slijede Volkswagen Polo (1.682) i Opel Corsa (1.371). Hrvati su omiljeni modeli i Renault Megane, Volkswagen Golf, Renault Clio, Škoda Octavia, Peugeot 308,Chevrolet Cruze i Hyundai i30.
Prema podacima agencije Promocija plus, od svih prodanih novih automobila 63,7 posto je benzinaca, a 36,3 posto dizelaša.
Prema regijama, najviše automobila je prodano u zagrebačkoj regiji - 13.086 ili oko 37 posto.
Vezani članci:
arti-201006070575006 arti-201007060634006 arti-201002080176006