Do 2030. polovica maloprodaje ići će online
Hrvatska i regija tek su u početnoj fazi prodaje potrošačkih namirnica putem interneta, no budućnost maloprodaje leži upravo u online trgovini, koja će do 2030.
Pokazala je analiza konzultantske kuće AT Kearney, predstavljena u utorak na 2. FMCG & Retail Areni 2011, regionalnoj konferenciji prehrambene industrije u organizaciji Infoarene.
Danas više od 80 posto
Online prodaja u regiji ne 'cvate'
Kupci neće biti spremni plaćati značajne iznose za dostavu namirnica, tako da će cijena isporuke biti osnova za gradnju lojalne baze kupacaS druge strane čak petina ukupnih izdataka građana čine namirnice, te će se taj udio sve do 2030. godine održati na istoj razini. Upravo zato ovaj segment A.T.Kearneyevi stručnjaci smatraju jako važnim za daljnji razvoj maloprodaje u Hrvatskoj i regiji, gdje
Online trgovina u svijetu još uvijek je u ranoj fazi, no ostvaruje sve veći rast. Trend online prodaje u Europi predvodi Ujedinjeno kraljevstvo gdje se 3,8 posto kupnje potrošačkih namirnica događa u onlineu, što je jednako iznosu od 5,5 milijardi eura.
"Možemo očekivati da će se nastaviti trend rasta gdje prema online prodaji idu klasični trgovački lanci, ali i posve novi igrači koji se u potpunosti fokusiraju na
Dostava robe trgovcima skuplja od 14 i 24 eura
Naime, izračun benefita s jednog projekta u Zapadnoj Europi je pokazao da odabir robe u trgovini te njeno dostavljanje kupcu stoji trgovinu između 14 i 24 eura više nego dolazak kupca u trgovinu i kupnja namirnica, promatrano na kupnji u iznosu od 165 eura. Zbog toga međunarodni lanci uštede traže tako da komisioniranje robe i dostavu kupcu na adresu rade iz skladišta i tako postižu da
Budućnost maloprodaje leži u uslugama
"Kupci neće biti spremni plaćati značajne iznose za dostavu namirnica, tako da će cijena isporuke biti osnova za gradnju lojalne baze kupaca. Profitablinost
arti-201108150325006 arti-201103080392006 arti-201001110534006