Dragutin Pavletić, direktor Uljanik plovidbe, koja u svom vlasništvu ima šest brodova te još tri u managmentu, redom izgrađenih u 3. maju i Uljaniku, ali koja nije povezano s brodograđevnom kompanijom, napravio je za Glas Istre presjek stanja brodogradilišta koje je trenutačno pred stečajem.
Kaže da je 2017. kada je ušao u Nadzorni odbor Uljanika već uvidjeo "da je vrag odnio šalu".
"Tada se radio samo jedan brod, 'Santiago' je već dugo vremena stajao privezan i ništa se nije događalo. Vidio sam koliko ima ljudi, a da se ništa ne radi. Moglo se naslutiti da stvari neće dobro završiti. Već po bilanci iz 2017. godine bilo je evidentno da Uljaniku nema spasa bez restrukturiranja. Bilo je jasno da su dubioze velike, da su gubici ogromni te da u prilivima nema ničeg pozitivnog što može okrenuti priču", kazao je Pavletić ističući katastrofalnu situaciju.
Ministrica na dobrom putu, no...
Potezi bivše ministrice Martine Dalić vezani uz restrukturiranje ulijevali su, kaže, nadu, međutim unatoč restrukturiranju brodovi koji su bili u izgradnji tek su se nakon godinu dana pokušavali završiti.
"S djelomično izgrađenim brodovima i s ulaganjem od 100 milijuna eura, državna jamstva bi se još smanjila za 400 milijuna eura. Država je, međutim, već platila tri milijarde kuna. To je, nažalost, rezultat potpuno neodgovornog ponašanja.
Svih u lancu. Od države koja je kasnila, do Uprave Uljanika u kojoj svi o svemu šute, kao da su kastrirani i fali im hrabrosti, ajmo tako reći. Ovi iz Uljanika šute, dubioze se spominju u rasponu od 1,1 do 1,4 milijarde eura, Debeljak se s time razmeće, a uljanikovci… Kao da se ne radi o njima. Vrh Uljanika bi morao znati na osmu decimalu koliki je njihov dug! Nešto tu nije u redu", kazao je Pavletić dodajući kako je pravi put za izlaz bio završetak gradnje brordova nakon uplaćenih državnih jamstava.