Ne mogu ništa učiniti po tom pitanju U prijevodu – "nemam namjeru išta učiniti".
Uvijek je bilo tako Zaposlenik bi mogao ponuditi rješenje za određeni problem ili situaciju, a umjesto ignoriranja trebalo bi to rješenje primijeniti.
Nitko drugi se ne žali Samo zato što se nitko drugi nije požalio ne znači da su svi zadovoljni. Mnogim zaposlenicima nije lako uputiti kritiku nadređenima.
Ako ti nije po volji, možeš se zaposliti negdje drugdje Time se samo povećava razina stresa, a zaposlenici bi se trebali osjećati ugodno kada se obraćaju šefu.
Ja sam taj koji ti daje plaću i moraš raditi ono što ti kažem Ovo je izjava šefa koji sebe ne doživljava kao vođu nego kao kralja.
Ne želim znati Posao šefova je da uvijek poslušaju zaposlenike, bilo da se radi o pozitivnim ili negativnim stvarima.
Moraš bolje raditi svoj posao Dobro je dati kritiku, ali važno je specificirati i uputiti zaposlenika na pojedine greške.
Ja sam bio ovdje u subotu, a gdje si ti bio? Pasivno-agresivni pritisak na zaposlenike da rade više dana u tjednu ili sati u danu ne stvara dobre odnose među zaposlenicima i naređenima.
Napravili smo grešku. Bit će sve u redu Ukoliko dođe do greške nije dobro povjeriti se zaposleniku.
Osobni problemi ne bi vam trebali smetati u poslu Ova je izjava potpuno nerealna. Šefovi trebaju imati velika očekivanja, ali pritom i imati razumijevanja, piše Business.hr.
Vezani članci:
arti-201101130741006 arti-201102110014006