Biste li se, poput njih dvojice, odrekli milijardi zbog ovakve 'sitnice'?
Bivši zaposlenici Yahooa Brian Acton i Jan Koum jedni su od rijetkih koji godišnje zarađuju milijune dolara, a mogli bi i mnogo više samo da toliko ne mrze razne reklame i oglase.
Iako se na prvu čini kao ogromna svota novca, kad uzmete u obzir da bi se ona vrlo lako mogla višestruko povećati i pretvoriti u milijarde, pitate se zašto ne?
Da bi se milijuni pretvorili u milijarde potrebno je samo malo papirologije, potpis i rukovanje, no Brian Acton i Jan Koum ipak su rekli ne. Pitate se zašto?
Mogli bi zarađivati milijarde samo da mogu prijeći preko jedne stvari...
Njih dvojica bivši su zaposlenici Yahooa koji su svoj talent, ideju i genijalnost odlučili ipak potrošiti na sebe. Godine 2009. osnovali su svoju kompaniju, a njihova aplikacija
Acton i Koum sada godišnje zgrću milijune dolara, iako odrješito odbijaju bilo kakve reklame i sponzore. To za njih ne dolazi u obzir. Pitate se, pa kako onda zarađuju toliki novac?
Svim korisnicima iPhonea jednokratno naplaćuju 0,99 dolara za instalaciju
Pomnožite taj novac s 250 milijuna ljudi koji svakoga mjeseca koriste njihovu aplikaciju i jednom godišnje plaćaju 0,99 dolara i dobit ćete i više nego pozamašnu svotu.
Iako su ovi genijalci prilično sramežljivi i rijetko se pojavljuju u javnosti, a još rjeđe (čitaj gotovo nikad) ne pričaju o svojoj zaradi, nije teško zaključiti da većina novca odlazi ravno u njihove džepove.
Investicija gotovo da i nisu imali, a njihova kompanija zapošljava samo 30 ljudi, i to u Rusiji, gdje je jeftina radna snaga, te je nemaju namjeru ni širiti.
Postoji ta jedna caka
Milijuni u kojima uživaju svakako dobro zvuče, no činjenica je da bi se na vrlo jednostavan način mogli pretvoriti u milijarde, samo da Acton i Koum to zaista i žele.
No, ima jedna jako bitna
Osim što ne žele širiti svoju kompaniju, aplikaciju ne žele ni prodati vodećim internetskim gigantima, poput Googlea i Facebooka.
Ludost ili potez vrijedan divljenja?
Iako nikad nisu rekli koji je točan razlog takvog ponašanja, mnogi nagađaju da je riječ upravo u reklamama – jednostavno ne žele da
Ludost ili potez vrijedan divljenja, neka svatko ocijeni sam. No, jedno im se mora priznati – jedni su od rijetkih bogataša kojima su osobno mišljenje i principi daleko važniji od svakog dolara koji mogu zaraditi.