A najbržem čitatelju koji je prvi točno odgovorio na kviz koji smo objavili u petak, 4. listopada podijelili smo 1 kotizaciju.
Dobitnik: Sandra Čurčić
Ovdje odgovorite na naš kviz i sudjelujte na radionici HOWtoWOW akademije.
Pravila nagradnjača saznajte ovdje.
Osim teoretskog uvida u prirodu kreativnog razmišljanja kod pojedinaca, timova i kompanija, Singleton će polaznicima HOWtoWOW akademije predstaviti i trenutno primjenjive alate i procese za vođenje kratkih ili drugih brainstorminga, poput tehnika za stvaranje inspirativnijeg okruženja i tehnika za energiziranje i razigravanje koje će dovesti do inovativnijeg razmišljanja.
Graham Singleton je direktor londonske konzultantske kuće Make Yourself koja se bavi savjetovanjem kompanija o vještinama leadershipa i komunikacija. Educirao je tisuće djelatnika iz nekih od najuspješnijih kompanija uključujući Google, LinkedIn, P&G, American Express i druge, te brojne kreativne, medijske i digitalne agencije kao što su Ogilvy, Razorfish i Zenith Optimedia.
HOWtoWOW akademija namijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju.
Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija .
Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.