Bliži li se kraj supermarketima kakve poznajemo?

Kako jača konkurencija na američkom tržištu maloprodaje, tako se počinju uočavati neke promjene, kako u navikama kupaca, tako i u samim supermarketima.

9.3.2014.
12:30
VOYO logo

Ovoga je tjedna poznati veliki američki maloprodajni lanac Safeway objavio da ga je kupila tvrtka Cerberus Capital Management za oko devet milijardi dolara, te da će se tako spojiti s lancem Albertsons, koji je već u vlasništvu Cerberusa. Lanci tradicionalnih supermarketa sa svim vrstama prehrambenih artikala u Americi gube tržište, jer konkurencija postaje sve oštrija, u posao ulaze divovi poput Walmarta s jedne strane, a s druge strane lokalne tržnice vraćaju udio koje su izgubile.

Analitičari, piše Washington Post, misle da će se supermarketi morati smanjiti i specijalizirati. Statistika pokazuje da se veličina novoizgrađenih supermarketa u američkim gradovima u posljednjih nekoliko godina smanjila. Osim toga, jedna je analiza pokazala da supermarketi, od 128 kategorija proizvoda koje drže na policama, drže većinu tržišta u prodaji samo njih 60. To znači da će tradicionalni supermarketi morati postati selektivniji u onome što prodaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, mijenjaju se i navike američkih kupaca. Žene sve manje ostaju kod kuće biti kućanice i nemaju vremena za nabavku tijekom dana. Obitelji tijekom tjedna sve češće trebaju samo brzu kupovinu kako bi pripremile ručak poslije posla, a ne žele lutati kroz redove i redove polica s 30 vrsta maslinovog ulja, 50 vrsti tava ili 80 vrsta čokolade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo