Ovoga je tjedna poznati veliki američki maloprodajni lanac Safeway objavio da ga je kupila tvrtka Cerberus Capital Management za oko devet milijardi dolara, te da će se tako spojiti s lancem Albertsons, koji je već u vlasništvu Cerberusa. Lanci tradicionalnih supermarketa sa svim vrstama prehrambenih artikala u Americi gube tržište, jer konkurencija postaje sve oštrija, u posao ulaze divovi poput Walmarta s jedne strane, a s druge strane lokalne tržnice vraćaju udio koje su izgubile.
Analitičari, piše Washington Post, misle da će se supermarketi morati smanjiti i specijalizirati. Statistika pokazuje da se veličina novoizgrađenih supermarketa u američkim gradovima u posljednjih nekoliko godina smanjila. Osim toga, jedna je analiza pokazala da supermarketi, od 128 kategorija proizvoda koje drže na policama, drže većinu tržišta u prodaji samo njih 60. To znači da će tradicionalni supermarketi morati postati selektivniji u onome što prodaju.
Međutim, mijenjaju se i navike američkih kupaca. Žene sve manje ostaju kod kuće biti kućanice i nemaju vremena za nabavku tijekom dana. Obitelji tijekom tjedna sve češće trebaju samo brzu kupovinu kako bi pripremile ručak poslije posla, a ne žele lutati kroz redove i redove polica s 30 vrsta maslinovog ulja, 50 vrsti tava ili 80 vrsta čokolade.