Bahati HEP-ovci: Tužite nas, ili zovite Potrošački kod

Djelatnici HEP-ove podružnice Elektra posljednjih nekoliko dana obilaze neka zagrebačka naselja i isključuju struju svima koji duguju više od 300 kuna.

7.6.2010.
11:20
VOYO logo

Stanari zagrebačkih naselja Malešnica, Špansko, Prečko i Vrbani posljednjih su se dana susretali s djelatnicima HEP-a koji u paru obilaze stanove i pečate brojila svima koji imaju više od 300 kuna dugovanja prema HEP-u.

Kako piše Jutarnji list, dok jedan od djelatnika pečati brojila, drugi se bavi papirologijom i razgovara s neplatišama. Kako iskapčanja vrše u jutarnjim satima, dosta je stanara nakon posla u stanu pronašlo otopljen frižider i obavijest na brojilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novinari Jutarnjeg svjedočili su nekima od iskapčanja.

arti-201003100097006"Dobro vam jutro, došli smo iskopčat struju", obavještavali su stanare jedne zgrade na Malešnici pokraj Gimnazije Lucijana Vranjanina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ali, kako, pa platio sam sve račune, pogledajte", pravdao se stanar na trećem katu i pokazivao odreske uplatnica.

"Vidim ja u svojoj evidenciji da ste vi uredan platiša, ali niste platili razliku od 250 kuna koju smo vam poslali za zadnjih šest mjeseci. Rok vam je istekao prije dva dana. Moramo iskopčati", objašnjava mu djelatnik dok vidljivo uzrujani stanar negoduje.

"Lani sam preplatio račune, HEP meni duguje 400 kuna za 2009. i nikad nisam vidio taj novac, kako sad to?", pita. Na kraju mu struju nisu iskopčali, ali su ga uputili na šaltere u Gundulićevoj ulici da riješi nesporazum.

Ponovno uključivanje struje plaća se dodatnih 170 kuna

Sutradan, nekoliko zgrada dalje, isti scenarij. Supružnici, inače umirovljenici, redovito plaćaju mjesečne rate, ali nisu platili obračunsku razliku od 320 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dobili smo nalog da iskopčavamo svima koji duguju više od 300 kuna", objašnjava djelatnik Elektre.

"Mogu li vam sada odmah platiti, nisam stigao?", pita vlasnik stana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ne. Morate ići u naš ured u Gundulićevu i ondje platiti. Onda ćemo vam ponovno uključiti struju, ali to će vas koštati novih 170 kuna", kažu mu.

Stanarka u istoj zgradi nije dobro reagirala na pojavu HEP-ovih djelatnika.

'Nazovite Potrošački kod, ili nas tužite'

"Gospođo, gledajte, mi samo radimo svoj posao, nemojte nas psovati, nazovite HEP. Upravo sam čuo da su trojica agresivaca šamarala jednu našu ekipu jer su im došli zapečatiti brojilo, a dugovali su više od 12 tisuća kuna", opravdavao se djelatnik Elektre jednoj stanarki u istom ulazu.

"Mislite li da imate pravo, tužite nas. Ili još bolje, nazovite one na televiziji u emisiju Potrošački kod. Oni vam vole takve priče. Ja samo radim svoj posao", telefonski joj je objasnila djelatnica u službi za informiranje HEP-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Željko Šimek, rukovoditelj ureda direktora Elektre Zagreb, kaže da nije posrijedi neka posebna akcija lova na neplatiše i punjenja državne blagajne.

"Ako nisu platili dvije obračunske rate od 150 kuna, a pritom su zanemarili i opomenu o dugovanju, dužni smo im isključiti struju. Nije riječ ni o kakvim novim mjerama, nego o uobičajenoj proceduri", kaže Šimek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo