A najpovoljniji supermarket je...

Predblagdanska kupovina, čini se, ponukala je supermarkete da se i dalje žestoko bore za svoje potrošače.

4.12.2010.
11:08
VOYO logo

Kupci vjerni supermarketu Plodine bit će najsretniji, a nemalo će se pozitivno iznenaditi i potrošači Konzuma i Mercatora. Plodine su naime, vrlo uvjerljivo ponovo zasjele na tron kao najpovoljniji supermarket i po iznosu jedinične košarice i po najboljem indeksu povoljnosti.

Time su srušile dosadašnji najpovoljniji supermarket Tommy koji se sada nalazi na šestom mjestu. Konzum i Mercator najviše su napredovali. Billa je uvjerljivo najnepovoljniji supermarket ovaj tjedan, što se moglo i predvidjeti iz trenda koji su pokazivali u posljednje vrijeme. Getro usprkos najavama ne uspijeva zasjesti na vrh kao najpovoljniji supermarket, a Kaufland drži sredinu ljestvice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema pisanju portala Supermarketi.info, razlika u cijenama između najpovoljnije i najnepovoljnije košarice smanjila se na 135,55 kuna. Mercator je primjerice pojeftinio kompletnu brand kategoriju mlijeka i mliječnih proizvoda, higijenskih potrepština i kozmetike, hrane za kućne ljubimce ali i gotovo cijelu kategoriju svježeg voća i povrća. Voće i povrće pojeftinilo je i u Konzumu. Supermarket plodine cijene je snižavao na kategoriji sredstava za pranje i čišćenje.

Poskupljenje je najvidljivije pri kupnji bananama koje su skuplje u 5 od 8 supermarketa, u prosjeku za 21,69 posto. Slijede tikvice koje su skuplje u 6 od 8 supermarketa, u prosjeku za 16,52 posto. Ovaj je tjedan zabilježen i trend poskupljenja svježeg 'Z Bregov mlijeka u 5 od 8 supermarketa, u prosjeku za 4,95 posto, pišu Supermarketi.info.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vezani članci:

arti-201011140016006

arti-201011050503006

arti-201010240223006

arti-201010080123006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo