Netflix opisao fantastičnu budućnost televizije

Netflix je u pismu svojim dioničarima izložio uzbudljivu viziju budućnosti televizije. Kompanija Netflix postoji od 1997.

26.1.2012.
16:34
VOYO logo

Tijekom sljedećih nekoliko godina korisnička sučelja će se razviti na zapanjujuće načine, najavljuje Netflix. Primjerice, gledateljima će se omogućiti da gledaju osam simultanih sportova na ESPN-u, američkoj globalnoj kabelskoj televizijskoj mreži koja emitira sportske programe, a ljubitelji olimpijskih sportova moći će sami kontrolirati usporene akcije (slow-motion) u ponovljenim snimkama (replay). Za deset godina biranje programa s mreže, koja ima primjerice 200 kanala, izgledat će kao "korištenje starinskog telefona s kružnim brojčanikom".

"Baš kao što su se broadcast mreže suštinski pretvorile u kabelske kanale tijekom posljednjih dvadeset godina, i broadcast i kabelske mreže će zapravo također postati internet mreže kao što je Netflix", stoji u pismu dioničarima u kojem je Netflix objavio i svoje financijske rezultate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prihodi kompanije narasli su na impresivnih 876 milijuna dolara, a dionica NFLX skočila je u prvim satima trgovanja nakon objave za čak 16 posto.

Kao što je kabelski prijem televizijskog signala u Sjedinjenim Državam odnio prednost nad broadcastom, tako će streaming servisi poput Netflixa odnijeti prevagu nad ostalim načinima isporučivanja televizijskog signala, smatraju u ovoj kompaniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi smo 100% na zahtjev i visoko personalizirani", navodi Netflix kao svoju veliku prednost. Naime, Netflix kombinira prednosti više kanala u jednom servisu. Ono s čime namjerava osvojiti tržište u budućnosti je to da može pokretati social TV servise (društvene mreže + TV), servise s preporukama za televizijske emisije i druge internet inovacije "kojima se mogu mnogo brže i lakše prilagoditi nego što je to slučaj s kabelskim i broadcast konkurentima".

Što se tiče DVD-a, prema procjenama iz Netflixa, biznis s DVD-ovima "izumire", iako je ova kompanije lider na tržištu SAD-a u iznajmljivanju DVD-ova preko poštanskog servisa.

Netflix je zasada uspio tamo gdje Google TV i Apple TV nisu -- razviti održivi biznis s digitalnim filmovima. Osim u SAD-u, servis je također od ove godine dostupan i u Velikoj Britaniji i Irskoj.

Mi u Hrvatskoj morat ćemo još neko vrijeme čekati prije nego što dobijemo Netflix, premda se na internetu mogu pronaći uputstva kako ovaj servis natjerati da proradi i kod nas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201111020263006 arti-201111230392006 arti-201112290161006 arti-201003310352006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo