Tko još klika na Facebook oglase?

Facebookov doseg je širok, ali ne i dubok.

16.5.2012.
11:08
VOYO logo

Više od 40 posto američkih odraslih korisnika se logira na Facebook - kako bi dijelili vijesti, osobna zapažanja, fotografije i ostalo - i to barem jednom tjedno. Sve u svemu trenutačno Facebook ima oko 900 milijuna korisnika diljem svijeta. Mnogi od njih nemaju baš visoko mišljenje o njemu ili ne vjeruju da su njihovi podaci privatni.

GM 'udario' po Facebooku; milijunska šteta Nepovjerenje korisnika loše se odnosi i na vrijednost oglasa na web stranicama. Oglašivači žele usmjeriti svoje poruke ljudima koji će najvjerojatnije i odgovoriti na njih. A što Facebook više zna o nama, to će bolje iskrojiti ove oglase prema našim interesima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U anketi objavljenoj u utorak, mizernih 13 posto ispitanika izjavilo je da Facebooku vjeruje "potpuno" ili "puno" kad je riječ o čuvanju informacija privatnim. Većina, odnosno njih 59 posto izjavila je da Facebooku vjeruje "samo malo" ili mu "uopće ne vjeruje".

Nadalje, ta kompanija loše spaja korisnike s oglašivačima. U anketi je čak 83 posto ispitanika odgovorilo da "jedva" ili "nikad" ne klikaju na oglase koje im servira Facebook.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oni koji su klikali bili su dovoljni da kompanija u oglašavanju dobije 4,34 dolara po korisniku prošle godine. To je rast s 3,07 dolara 2009. godine.

Prethodni članci: arti-201205160236006 arti-201205150834006 arti-201205100372006 arti-201204250529006 arti-201204240159006 arti-201205080052006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo