Više od 40 posto američkih odraslih korisnika se logira na Facebook - kako bi dijelili vijesti, osobna zapažanja, fotografije i ostalo - i to barem jednom tjedno. Sve u svemu trenutačno Facebook ima oko 900 milijuna korisnika diljem svijeta. Mnogi od njih nemaju baš visoko mišljenje o njemu ili ne vjeruju da su njihovi podaci privatni.
GM 'udario' po Facebooku; milijunska šteta Nepovjerenje korisnika loše se odnosi i na vrijednost oglasa na web stranicama. Oglašivači žele usmjeriti svoje poruke ljudima koji će najvjerojatnije i odgovoriti na njih. A što Facebook više zna o nama, to će bolje iskrojiti ove oglase prema našim interesima.
U anketi objavljenoj u utorak, mizernih 13 posto ispitanika izjavilo je da Facebooku vjeruje "potpuno" ili "puno" kad je riječ o čuvanju informacija privatnim. Većina, odnosno njih 59 posto izjavila je da Facebooku vjeruje "samo malo" ili mu "uopće ne vjeruje".
Nadalje, ta kompanija loše spaja korisnike s oglašivačima. U anketi je čak 83 posto ispitanika odgovorilo da "jedva" ili "nikad" ne klikaju na oglase koje im servira Facebook.
Oni koji su klikali bili su dovoljni da kompanija u oglašavanju dobije 4,34 dolara po korisniku prošle godine. To je rast s 3,07 dolara 2009. godine.
Prethodni članci: arti-201205160236006 arti-201205150834006 arti-201205100372006 arti-201204250529006 arti-201204240159006 arti-201205080052006