Dužnosnici Europske agencije za zračnu sigurnost (EASA) u utorak su predložili donošenje strožih pravila kada je riječ o "crnim kutijama" u zrakoplovima, što je najoštrija reakcija nekog regulatornog tijela od nestanka zrakoplova Malaysia Airlinesa na letu MH370.
EASA je izvijestila kako će predložiti da se vrijeme snimanja na audio snimačima u cockpitu poveća na 20 sati sa dosadašnja dva čime će se olakšati razumijevanje uzroka zrakoplovnih nesreća te se spriječiti da najvažniji snimljeni događaji budu prebrisani.

Među prijedlozima je i preporuka francuskog tima istražitelja koji su radili na istrazi nakon nesreće Air Franceova zrakoplova 2009. koji se srušio u Atlantik. Preporuke su nakon toga "zapele" u pregovorima među regulatornim tijelima. Predlaže se uvođenje nove frekvencije uređaja koji odašilje zvučni signal što će olakšati lociranje crnih kutija pod vodom, s obzirom na to da ondje niže frekvencije dulje putuju.
EASA će isto tako predložiti da se do 2018. uvedu baterije u radio lokatorima u crnim kutijama na 90 dana sa sadašnjih 30.
EASA je prijedloge iznijela Europskoj komisiji koja će ih iskoristiti kao temelj za izmjenu dosadašnjeg zakona.

Svi putnički zrakoplovi imaju dva snimača poznata kao crne kutije - jedan za glas i drugi za podatke. Svaki je opremljen radio farom konstruiranim da počene emitirati signale odmah po padu u vodu.
Od nestanka s rute na liniji Kuala Lumpur - Peking 8. ožujka nije se pojavio nikakav trag zrakoplova na letu MH370, unatoč jednoj od najopsežnijih istraga u povijesti civilnog zrakoplovstva.