Biti uronjen u bazen s pogledom na Kvarner. Obitelj iz Njemačke upravo je to tražila za godišnji odmor. Apartman u Lovranu bio je pravi izbor za njih.
''Vidjeli smo apartman na internetu, vrlo je važno da ima bazen jer naš desetogodišnji sin u njemu provodi puno vremena'', kaže Beate iz Njemačke.
Trebalo je više od 20 godina da vlasnici ove kuće krenu u gradnju bazena. Potpora ministarstva od čak 40.000 kuna ubrzala je odluku. Vlasnica apartmana Vesna Babić bez obzira na to zadovoljna je razvojem situacije.
''Ja sam više nego zadovoljna. Istina je da je potrebno određeno vrijeme da se sakupi papirologija da bi se uopće pristupilo tom projektu međutim, nakon tog posla to ide relativno vrlo brzo.''
Brzo su se popunili i njezini apartmani. A koliko bazen znači malim iznajmljivačima, dobro zna Tanja iz Opatije. Bazen je napravila prije četiri godine. Iako država tad nije davala poticaje, investicija od 20.000 eura već se isplatila.
''Imali smo iznajmljenost 45 dana recimo prije izgradnje bazena, recimo s izgradnjom bazena ta popunjenost se povećala do nekih 100 dana'', kaže Tanja.
Podaci sasvim dovoljni da ministarstvo upravo u poticanju gradnje bazena vidi jednu od ključnih mjera produživanja sezone. Dosad je njome obuhvaćeno 176 iznajmljivača. Ukupno su dodijelili 7 milijuna kuna.
Najviše, odnosno 49 zahtjeva odobreno je u Splitsko – dalmatinskoj županiji - 1,9 milijuna kuna. Slijedi Istarska s 33 zahtjeva i 1,3 milijuna kuna te Primorsko-goranska, gdje će se uz poticaje graditi 31 bazen vrijednosti 1,2 milijuna kuna. Mjere ministarstva tu neće stati, pa svi koji su zakasnili ove godine mogu računati na iste uvjete i iduće.
''Program koji smo pokrenuli očekujemo da za pet godina imamo negdje preko 1000 bazena u Republiici HRvatskoj što na moru što na kontinetnu'', izjavio je Želimir Kramarić, pomoćnik ministra turizma.
No, brčkanje u privatnosti ipak ne vole svi turisti. Prostranstvo mora i zabava koju ono pruža još uvijek imponira mnoge, a među njima je i Marzia iz Italije.
''Tražili smo mjesto što bliže moru, nismo uopće razmišljali o bazenu. Jednostavno, uz ovako prekrasno more, bazen ne može biti od velike koristi“,
Čini se da je šarolikost ponude ipak ključ turističkog uspjeha.