Globalni troškovi oglašavanja na mobilnim platformama očekuje se da će premašiti 11 milijardi dolara godišnje do 2015. - što je veliki rast u odnosu na 3,1 milijarde dolara u ovoj godini - jer tvrtke nastoje kapitalizirati na personalizacijama, ciljanom oglašavanju i visokoj razini korisničkog angažmana koje im mogu ponuditi mobiteli, piše Cellular-news.
Juniper je u svom novom izvještaju o mobilnom oglašavanju utvrdio da na valu preuzimanja aplikacija koji je potaknuo Appleov App Store i drugi, brendovi danas traže ili da im se ponudi dinamičko oglašavanje u aplikacijama ili da - poput Barclaycarda i Volkswagena - kreiraju svoje vlastite applikacije s ciljem da povećaju izloženost brenda i angažman publike.
Primjerice, oglašivači poput Starbucksa i L'Oreala napravili su sjajan posao s kampanjama koje su bazirali na lokaciji. Na taj način korisnici su kada bi ušli u određeno područje, npr. neki kvart grada, dobivali marketinške poruke.
Ipak, u izvještaju se ističe da brendovi ne bi smjeli riskirati sa zanemarivanjem ostalih kanala mobilne distribucije svojih poruka.
Prema riječima autora izvještaja dr. Windsora Holdena: "Dok smartphone aplikacije mogu biti vrlo učinkovite kad je riječ o vidljivosti brenda, one nikako nisu optimalni način da se dosegne ciljnu demografsku skupinu za svaki proizvod. U mnogim slučajevima, jednostavna, interaktivna kampanja bazirana na SMS-u može biti daleko učinkovitija".