Izvješće pokazuje da je 64% korisnika koji preuzeli aplikacije u posljednjih 30 dana downloadalo i neku igru.
Društveno umrežavanje i aplikacije koje spadaju u kategorije mape/navigacija i pretraživanje su također vrlo popularne aplikacije, nakon čega slijede aplikacije za glazbu i vijesti, kao što možete vidjeti na donjoj tablici.
Možda još važnije za programere aplikacija je to da su smartphone korisnici najskloniji tome da plaćaju mobilne igre - više nego što bi bili spremni platiti za bilo koju drugu kategoriju aplikacija.
Od svih korisnika koji plaćaju za aplikacije, 93% su spremni platiti za igre, 87% su spremni platiti za aplikacije za zabavu, a 84% su spremni platiti za produktivnost, kao primjerice za mape/navigaciju i aplikacije za pretraživanje.
Što se tiče platformi, iOS je i dalje kralj kada je u pitanju mobilno igranje. Korisnici koji imaju iPhone igraju igre oko 14,7 sati svaki mjesec, dok Android korisnici igraju igre oko 9,3 sati mjesečno.
Nedavno istraživanje koje je proveo PopCap zaključilo je da je 52% odraslih iz Sjedinjenih Država i Velike Britanije igralo igre na mobilnom uređaju, a da oko jedne trećine vlasnika mobilnih telefona redovito igra mobilne igre.
Više o ovom istraživanju možete pronaći na Nielsenovom blogu.