Microsoft je rasformirao tim koji radi na Kinu i premjestio ga u odjel koji se bavi Windows Phoneom 7, Microsoftovim operativnim sustavom za telefone.
Glavni razlog za ovaj potez? Slaba prodaja. Microsoft nikad nije potvrdio da je prodano samo 500 Kinova od lansiranja, no jasno je da je reakcija javnosti na Kin vrlo mlaka. Zašto bi inače odustali od projekta koji je trajao godinama i na koji su potrošili milijune dolara?
Kin se slabo prodavao zbog nespecifičnog marketinga i previsoke cijene. Verizon je Kin prodavao po cijeni smartphonea iako je on daleko slabiji od mnogih današnjih pametnih mobitela.
Ljudi koji su kupili Kin i dalje će od Microsofta dobivati podršku za njega, no nije sigurno što će biti s budućim novim verzijama softvera.
U Microsoftovoj izjavi za medije stoji da tvrtka neće lansirati Kin u Europi, no u Americi se prodaja nastavlja.
Ovo nije prvi put da je Microsoft ubio neki inovativni uređaj, no prvi je put da je odustao od proizvoda koji je lansirao. Istini za volju, više tugujemo za Courierom nego što ćemo ikada tugovati za Kinom.
Prethodni članci: arti-201006290243006 arti-201006140369006 arti-201004300156006