Ta ogromna suma novaca najvjerojatnije će biti podijeljena između novog mobilnog operativnog sustava Windows Phone 7 i Kinect, proizvoda koji služi kao dodatak igraćoj konzoli Xbox 360 i koji omogućava da igrači koriste svoje tijelo kako bi upravljali likom u igri.
Microsoft će trebati svo medijsko streljivo kako bi ušao u bitku s Appleom i Googleom na tržištu pametnih telefona (smartphones) i sa Sonyjem i Nintendom na tržištu igraćih konzola.
Prema članku objavljenom na All Things D, novac će se utrošiti na promocije s brendovima kao što su Burger King i Pepsi, na takeover oglase na početnoj stranici YouTubea i na različite tiskane, digitalne i televizijske oglase. Spominje se čak i "event" koji će se održati na Times Squareu u New Yorku gdje se i Corona Light pivo nedavno odlučilo oglašavati kroz svoju Facebook kampanju.
Sasvim sigurno svi oni koji žive od oglašivačkog novca dočekat će ovu vijest sa zadovoljstvom.