Kupcima na Facebooku i Twitteru uštedjeli više od milijun kuna!

18.5.2010.
12:31
VOYO logo

Kolektiva se u na vodećim društvenim mrežama u Hrvatskoj pouzdaje u "agente" vodeće hrvatske tvrtke za internetski marketing, Acumen Connect.

Kolektiva svaki dan objavljuje kvalitetne ponude uz popuste od 50 do 90 posto, a korisnici koji ih prate na Facebooku (www.facebook.com/kolektiva) i Twitteru (www.twitter.com/kolektiva) svako se jutro bude očekujući novosti o najnovijoj ponudi. Promocijom svojih ponuda na društvenim mrežama Kolektiva je uspjela prodati više od šest tisuća kupona, a među njima korisnicima su se najviše svidjele ponude za let balonom te paintball. Tko kaže da ne možete prodavati putem društvenih mreža?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vođenje promocije na Facebooku i Twitteru nije bezazlen posao. Ivan Brezak Brkan, direktor Acumen Connecta i Nikola Krajačić, Acumenov voditelj za Kolektivu, na društvenim mrežama prisutni su 24 sata na dan. Martina Usmiani, direktorica Kolektive, navodi zašto im je bitno biti prisutan na društvenim mrežama:

Ivan i njegov tim u Acumenu su nam od početka mnogo pomogli. Ivan je stručnjak za društvene mreže koje su izuzetno bitne za naše poslovanje. Odlično je imati nekoga na koga se možete osloniti u bilo koje doba dana i noći...!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Acumen Connect prvi je u Hrvatskoj organizirao radionice posvećene profesionalnom korištenju društvenih mreža, na kojemu smo trenirali menadžere i marketinške profesionalce tvrtki poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, VIPneta, Allianz Directa, NoveTV i drugih.

Klijenti poput Kolektive i Microsoft Hrvatska vjeruju da će upravo iskusni internetski profesionalci poput Acumenovog tima najbolje komunicirati na društvenim mrežama. Ivan Brezak Brkan, direktor Acumen Connecta i urednik Netokracije, vodećeg hrvatskog internetskog magazina posvećenog internetskom poslovanju, smatra:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na Facebooku je u Hrvatskoj otvoreno više od milijun profila, a na Twitteru su prisutni neki od vodećih novinara i opinion makera u zemlji. Društvene mreže možete ignorirati samo toliko koliko biste ignorirali i vijest o svom brendu u večernjim vijestima. Informacije koje su prije putovale od uha do uha sada putuju instantno putem društvenih mreža koje tvrtke mogu iskoristiti u svome poslovanju ukoliko im pravilno pristupe.

Većina tvrtki još se muči sa svojim web stranicama, ali neke, poput Kolektive svoje poslovanje temelje ne samo na Internetu već i na najnovijoj generaciji društvenih mreža. Acumen Connect jedna je iz nove generacije marketinških tvrtki koja zaista razumije nove medije i društvene mreže, a osim u Hrvatskoj, Kolektivu će zastupati I u Srbiji na čije tržište upravo ulazi!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok oni u kasne sate komuniciraju s korisnicima na Facebooku i Twitteru, gube samo oni koji nikad nisu ni pomislili biti tamo prisutni.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo