Kolektiva se u na vodećim društvenim mrežama u Hrvatskoj pouzdaje u "agente" vodeće hrvatske tvrtke za internetski marketing, Acumen Connect.
Kolektiva svaki dan objavljuje kvalitetne ponude uz popuste od 50 do 90 posto, a korisnici koji ih prate na Facebooku (www.facebook.com/kolektiva) i Twitteru (www.twitter.com/kolektiva) svako se jutro bude očekujući novosti o najnovijoj ponudi. Promocijom svojih ponuda na društvenim mrežama Kolektiva je uspjela prodati više od šest tisuća kupona, a među njima korisnicima su se najviše svidjele ponude za let balonom te paintball. Tko kaže da ne možete prodavati putem društvenih mreža?
Vođenje promocije na Facebooku i Twitteru nije bezazlen posao. Ivan Brezak Brkan, direktor Acumen Connecta i Nikola Krajačić, Acumenov voditelj za Kolektivu, na društvenim mrežama prisutni su 24 sata na dan. Martina Usmiani, direktorica Kolektive, navodi zašto im je bitno biti prisutan na društvenim mrežama:
Ivan i njegov tim u Acumenu su nam od početka mnogo pomogli. Ivan je stručnjak za društvene mreže koje su izuzetno bitne za naše poslovanje. Odlično je imati nekoga na koga se možete osloniti u bilo koje doba dana i noći...!
Acumen Connect prvi je u Hrvatskoj organizirao radionice posvećene profesionalnom korištenju društvenih mreža, na kojemu smo trenirali menadžere i marketinške profesionalce tvrtki poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, VIPneta, Allianz Directa, NoveTV i drugih.
Klijenti poput Kolektive i Microsoft Hrvatska vjeruju da će upravo iskusni internetski profesionalci poput Acumenovog tima najbolje komunicirati na društvenim mrežama. Ivan Brezak Brkan, direktor Acumen Connecta i urednik Netokracije, vodećeg hrvatskog internetskog magazina posvećenog internetskom poslovanju, smatra:
Na Facebooku je u Hrvatskoj otvoreno više od milijun profila, a na Twitteru su prisutni neki od vodećih novinara i opinion makera u zemlji. Društvene mreže možete ignorirati samo toliko koliko biste ignorirali i vijest o svom brendu u večernjim vijestima. Informacije koje su prije putovale od uha do uha sada putuju instantno putem društvenih mreža koje tvrtke mogu iskoristiti u svome poslovanju ukoliko im pravilno pristupe.
Većina tvrtki još se muči sa svojim web stranicama, ali neke, poput Kolektive svoje poslovanje temelje ne samo na Internetu već i na najnovijoj generaciji društvenih mreža. Acumen Connect jedna je iz nove generacije marketinških tvrtki koja zaista razumije nove medije i društvene mreže, a osim u Hrvatskoj, Kolektivu će zastupati I u Srbiji na čije tržište upravo ulazi!
Dok oni u kasne sate komuniciraju s korisnicima na Facebooku i Twitteru, gube samo oni koji nikad nisu ni pomislili biti tamo prisutni.