Na queer pozornici u srijedu 27. travnja čeka vas izualna poslastica iz Italije - performans Odmaranje sjemena talijanske performerice i autorice Silvije Coste koja će svojim golim tijelom dočarati hibernaciju sjemena koje čeka svoje "rođenje".
U četvrtak, 28. travnja, nezavisna španjolska koreografkinja Elena Córdoba upoznati će nas sa standardnim pojmovima novokazališnog rječnika poput katarze, patnje, suza kroz tijelo kao medij za materijalizaciju i prijenos emocija.
U svojem performansu značajnog naziva Žena sa suzom (u originalu La Mujer de la Lágrima), performerice Elena Córdoba i María José Pire, izvode niz mikroperformansa inspiriranih susretom autorice s izložbom Anatomija u Francuskoj.
Žena sa suzom je također anatomska priča složena u obliku dijaloga između tijela i slike. Melankolična priča koja nam govori o krhkosti tijela. Godinama sam proučavala unutrašnjost tijela kako bih razumjela mehanizam koji nas tjera da dišemo. Plač je jedna od tjelesnih kategorija koja ujedinjuje filozofiju i emocije.
Nakon izvedbi talijanske kompanije Sineglosse i performansa hrvatskog autora Ivice Buljana, na pozornicu se vračaju Španjolci.
Španjolci u svojim izvedbama uvelike njeguju kult tijela kao takvog, a čista suprotnost tome je španjolska pornopunkfeministica Diana J. Torres koja uz uobičajene alternacije i asonance, poseže za ekstremnijim pjesmotvornim postupcima poput fistinga, masturbacije i sakaćenja vlastitog tijela.
Njena radikalnost koja se manifestira kroz konkretne akcije popraćene video i fotografskim prikazom nasilja u njenom performansu zvučnog naziva Pornoterorizam nešto je što ne može ostaviti ravnodušnim ni one koji su naviknuti na krv i ekscese: 'Moj rad, posebno moj scenski rad, više od poruka šalje osjećaje. Očito, ima i poruku: pokušavam iskomunicirati stvari poput borbe protiv seksualne represije, mogućnosti rodnih i seksualnih identiteta te pokušavam potaknuti publiku na borbu za svoja seksualna i rodna prava. Istovremeno, uzbuđujem, šokiram i budim publiku'.