Predstavljanju i tribini nazočili su osnivači, urednici i kolumnisti tog tjednika te novinari i urednici iz Hrvatske, BiH i Srbije.
Digitalno izdanje svih brojeva "Feral Tribunea" na četiri DVD-a i s popratnom knjižicom izradili su sarajevski "Mediacentar" i ljubljanski "Mirovni institut" uz financijsku pomoć medijskog programa Instituta za otvoreno društvo.
Direktor sarajevskog "Mediacentra" Boro Kontić rekao je kako im je namjera doprinijeti da ostavština Feral Tribunea ne ostane izvan domašaja javnosti i budućih generacija.
Istaknuo je da je gašenje tog tjednika u lipnju 2008., nakon 15 godina izlaženja, potaklo "Mediacentar" i "Mirovni institut" da taj događaj ne ostane bez osvrta o vrijednosti i važnosti kritičkog i neovisnog novinarstva i bez rasprave o tome što gašenje stjecišta takvog novinarstva govori o društvu i medijskom sistemu u Hrvatskoj i cijeloj regiji.
Jedan od osnivača "Feral Tribunea" i sadašnji kolumnist "Novog lista" Predrag Lucić rekao je da su bivši urednici i novinari Ferala danas razbacani po raznim novinama te, iako pišu bez cenzure, to se ne može usporediti s "Feral Tribuneom".
Da je položaj neovisnih medija 90-tih godina prošlog stoljeća bio bolji nego danas ocijenio je i nekadašnji urednik "Feral Tribunea" Marinko Čulić, a urednik bivšeg tjednika i novinar "Jutarnjeg lista" Drago Hedl kazao je da je Feral otvorio puno tema i pisao o zločinima počinjenim za vrijeme Domovinskog rata s hrvatske strane, kad to nije bilo jednostavno.
Govoreći o nezavisnom novinarstvu kolumnist "Novosti" i jedan od osnivača "Feral Tribunea" Viktor Ivančić kazao je da danas mediji žive od marketinga, a ne od prodaje te da tiraže danas više nisu važne, već marketing.
Smatra da medijska industrija guši novinarstvo pa se novinarska struka sve više mijenja u propagandni žanr. Uz to, mediji će ići u pravcu komercijalizacije, što će, smatra, dovesti do gubitka kritičnosti. To se, na žalost, događa bez otpora novinara, kazao je.
S tim se složio i osnivač sarajevskog nedjeljnika "Dani" Senad Pećanin, koji smatra da je danas marketinška industrija postala ono što je nekad bio Centralni komitet Saveza komunista Jugoslavije (CK SKJ) te da je snaga kontrole reklamnih agencija puno jača nego što je to bio SKJ. Dodao je da za opstanak novina više vrijedi jedna prodana stranica oglasa nego 1.500 čitatelja.
Nekadašnji kolumnist Ferala i glavni urednik beogradskih E-novina Petar Luković ocijenio je da su mediji danas u Srbiji u lošijoj situaciji nego u vrijeme Slobodana Miloševića jer je, rekao je, sve u rukama Demokratske stranke Borisa Tadića.