Ipak, nisu svi gledatelji tako kruto shvatili pravila odijevanja, a na predstavu nije smio ući nitko tko nije bio u potpuno čistoj bjelini. Ljudi su tako skidali pojaseve sa hlača, navlačili na noge bijele plastične vrećice, a novinara Jasena Boku poslali su kući jer je na bijeloj majci imao plava slova, piše Slobodna Dalmacija. Svi gledatelji su dobili i pokrivala za glave od gaze s prorezima za oči.
No predstava, najavljena kao dramska premijera, u prvom redu je žanrovski netočno određena, piše list. Riječ je o performansu u kojemu sudjeluje nekoliko glumaca, ali bez dramskog teksta i dramske izvedbe.
Kritičarka Slobodne piše da se u podrumima moglo vidjeti - na temu izbjeglica i kampova za izbjeglice, nekoliko slika - izvođače u bijelim maskirnim uniformama za snijeg, uz DJ-a i u plesnom ritmu; nekoliko video zidova sa sličnim prizorima, folklorni KUD-ovi u bijelom s ojkalicama i Kseniju Prohasku, Nives Ivanković i Arijanu Čulinu u vjenčanicama. Iza postavljenih ograda lajali su policijski psi, dok je publika u obveznom bijelom i sama postala dijelom izvedbe, napunivši prostorje podruma koje su podsjećale na kakav zarazni bolnički odjel ili možda pekarnicu.
Ipak, većini publike je sve brzo dosadilo, a barem polovica ih je napustila podrume već pola sata nakon početka predstave. Na predstavi se, uredno odjeven u bijelo, s maskom i kesama na nogama, pojavio i v. d. intendanta Duško Mucalo, koji je nakon desetak minuta izvedbe dao slijedeću izjavu:
"Sublimirajući tezu o relativitetu fulminantnosti u ozračju diarhije, u mnogome sam infalibilan da je ova inscenacija prožeta začudnostima, inicirana elukubracijom ovog divulgatora", piše list.