Zahuktao se rad na novome ciklusu? Novi ciklus slika dio je moga dugogodišnjeg promišljanja likovnosti, kako osobnog tako i ukupnog, ponekad proturječne ukupnosti likovnog izražavanja. Kroz ciklus slika velikog formata nazvan Vremena, nastojao sam uprizoriti trajanje likovne forme kroz spoj moje lirske geometrije s velikim portretima u profilu koji svjedoče vremensko trajanje i njegovu bezvremenost. Ovoga puta to je nešto konkretnije, posebno u likovnom smislu. Nove su slike spona između geometrije i lirske apstrakcije s enformelskim plohama koje u energetskoj zvučnosti i komplementarnosti stvaraju usmjerenu dinamičnost likovnog podteksta nove slike. Sklon sam istraživanju prostornog fenomena svemira, pa sam nastojao prepoznati i upoznati likovnosti svemira, njegovog gibanja, pretvorbi, fantastičnih eksplozija i zamišljenih tragova života. Za mene, bar u ovoj fazi rada, to su plazmoidni oblici života, skoro jednodimenzionalna magma, kao oblik života u jednoj od svemirskih dimenzija, kao prostorni oblici svemirskih neiscrpnih vizualnih tema svemirskih prostranstava. Meni se svemir otvorio kao izvor modernog stvaralaštva u kojemu susrećem i nalazim milijarde nevjerojatnih mogućnosti za razumijevanje života i stvaralaštva na našem planetu zemlji.
Slike su izvedene u tehnici ulja na platnu.
Da, slike i u ovom ciklusu realizirane su u ulju, na platnu, mada mi se čini da ovoga puta tehnika uopće nije bitna. Bitan je senzibilitet koji prepoznaje apstraktne forme, a on se prepoznaje kroz gibanje, boju, kroz pigment u svim tehnikama. U procesu stvaranja novih slika osjetio sam prisutnost glazbenog prostornog suzvučja koja se prostorno preljeva u glazbu svemira. Čini mi se da je za potpuno razumijevanje i vizualizaciju svemirskih prostranstava vrlo važna glazbena pratnja, odnosno volumen glazbenih harmonija koje nam upotpunjuju njegovu beskonačnost. Čovjek se ponajprije u sebi mora osloboditi ograda i predrasuda koje ga sputavaju da bi osjetio životne mijene i bogatstvo svemira.
Recimo i to da je vrlo značajan element u vašemu slikarstvu boja. Što se dešava s kolorom u novom ciklusu?
I ovaj ciklus je proizašao iz moga sna o boji. Recimo, kada sam želio napraviti specifičnu crvenu boja, najprije sam razmišljao koja će boja biti temeljna a koja će se nova boja nanijeti preko nje, kako bi taj novi koloristički ugođaj postao poseban, kontemplativan, specifičan i posebno prozračan u valorizaciji boje stvarajući nove vizualne vrijednosti.
Svojim ste profesionalnim obavezama vezani i za galeriju u Poreznoj upravi Ministarstva financija republike Hrvatske.
Godišnje se priredi sedam velikih samostalnih izložaba, koje predlaže umjetnički savjet izložbenog programa porezne uprave, pa su u proteklih jedanaest godina, koliko traje izložbeni program, prezentirana skoro sva relevantna imena i pojave u našem suvremenom likovnom stvaralaštvu. Kao urednik kataloga izložaba i pisac specifičnih životopisnih eseja, prisjećam se vrlo lijepih razgovora, planova i koncepcijskih osobitosti svakog umjetničkog projekta kojeg smo priredili u našem izložbenom prostoru, nastojeći ga što kvalitetnije predstaviti širokom auditoriju i kulturnoj javnosti.