Kako izgleda život kroz milijun kamera?

26.7.2010.
15:14
VOYO logo

Cilj ovog projekta je prikazati raznovrsnost života na našoj planeti. „Kada će netko u budućnosti vidjeti film Life in a day (Život u jednom danu), moći će točno, kao u vremeplovu saznati kako se na planeti Zemlji živjelo 24. srpnja 2010. godine“, rekao je poznati redatelj Kevin MacDonald (Posljednji škotski kralj) objašnjavajući svoj najnoviji filmski projekt, prenosi Deutshe Welle. U ovom opsežnom projektu pomagat će mu Ridley Scott (Gladijator) i milijuni vlasnika kamera diljem cijelog svijeta.

Ova dvojica redatelja su naime pozvali sve one (starije od 13. godina) koji to žele, da im do 31. srpnja ove godine preko internetskog portala YouTube, pošalju svoje video filmove na kojima su snimili doista – bilo što.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ograničenja nema; od pogleda s prozora spavaće sobe na praznu ulicu, doručka na travi ili u krevetu, snimke mora, neba, kućnih ljubimaca, preko pripremanja ručka, šetnje pa sve do snimki običnih svakodnevnih predmeta. Čak je i dužina samog video filma u potpunosti neograničena, a nije bitan niti jezik na kojem netko u filmu govori.

Jedini je preduvjet – filmski zapis mora biti snimljen tijekom 24.srpnja ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Naravno, može se dogoditi da dobijemo video filmove koji ni po čemu nisu zanimljivi, no nekako ne vjerujemo u to. Život je interesantan, a ukoliko je snimljen privatnom, amaterskom kamerom nekako automatski dobiva na privlačnosti, kao da je snimljen kroz ključanicu“, kaže MacDonald. Obećaje i kako će u svakom slučaju, kada film bude gotov, svaki onaj čiji se dijelovi video filma budu u njemu nalazili na odjavnoj špici biti navedeni kao koautori, prenosi Deutsche Welle.

Na koji način će ova dva redateljska majstora kratke filmske sekvence sa svih krajeva svijeta povezati u neku „suvislu“ vizualnu priču, vidjet ćemo za nekih godinu dana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona