Hrvatski dizajneri briljirali na Magdaleni

Svečanom dodjelom nagrada autorima najboljih radova na 12. međunarodnom festivalu kreativnih i vizualnih komunikacija Magdalena festivla je službeno zatvoren.

20.5.2010.
16:14
VOYO logo

Natječaj za najbolje radove i ove godine je potvrdio Magdalenu kao jednu od najznačajnijih strukovnih manifestacija u regiji, piše Pogledaj.to.

Najviše prijavljenih radova očekivano je pristiglo iz republika bivše države, pri čemu su prednjačile Hrvatska s čak 244 uvrštena rada, domaćin festivala Slovenija sa 127 radova te Bosna i Hercegovina s 89 uvrštenih radova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Valja istaknuti kako je, baš kao i prošle godine, najviše nagrada festivala otišlo u ruke hrvatskih studenata, zagrebačkog Studija dizajna, kao i studentima Odsjeka za Dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije u Splitu.

Cjelovit popis nagrađenih može se pronaći na web stranicama festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Četrnaest je stalnih kategorija natječaja, a gotovo svake godine pojavi se i neka nova.

Unutar spomenutih 14 kategorija međunarodni žiri dodjeljuje prvu i drugu nagradu, Golden Bra i Silver Bra, a među prvonagrađenima bira se i rad za nagradu Magdalena – glavnu nagradu festivala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ove se godine u tri kategorije Creative briefs od natjecatelja tražilo da dizajniraju novi vizualni identitet Umetnostne galerije Maribor, osmisle novu liniju odjeće za Orto kolekciju sezone jesen/zima 2010. te da kreiraju glazbeni spot za novi singl Dubioze Kolektiva.

Međunarodni žiri djelovao je u sastavu Mel Woods (Velika Britanija, predsjednica žirija), Damjan Stanković (Srbija), Fehim Hadžimuhamedović (BiH), Silvana Catazine (Španjolska) i Cille Veerasawmy (Danska).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glavnu nagradu Magdalena stručni žiri je dodijelio Katarini Zlatec, studentici Studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, za njen vrlo upečatljiv i inspirativan rad DKSB Catalog (Danas Kupi, Sutra Baci), koji je dobio i prvu nagradu u kategoriji Best Spoof Communication.

Nagradu u kategoriji Best design osvojila je Katarinina kolegica Petra Milički za svoj rad Fashionist Magazine, nastao u sličnom žanru oblikovanja prodajnih časopisa/kataloga; s tim da se u ovom slučaju pretpostavlja snažnija interakcija čitatelja s katalogom, budući da Fashionist Magazine pruža mogućnost izrezivanja novih modnih dodataka sa stranica časopisa na licu mjesta!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu je i rad Choose Your Way Kristine Ivančić i Dragane Ileš, također studentica zagrebačkog Studija dizajna, koje su njime osvojile nagradu u jednoj od spomenutih kategorija Creative briefs, izrade novog vizualnog identiteta Umetnostne Galerije Maribor, prenosi Pogledaj.to.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo