Hrvatska Alisa u zemlji Americi

Izgleda da stižu dobra vremena za domaće ilustratore.

12.1.2010.
14:14
VOYO logo

Hrvatski ilustratori mogu trljati ruke: nakon međunarodnog uspjeha s Pijevim životom, slikovnica Tomislava TorjancaKako živi Antuntun trenutačno je među najprodavanijima u hrvatskim knjižarama, a u isto vrijeme stižu i vijesti o velikom uspjehu dvojice ilustratora, Zdenka Bašića i Manuela Šumberca, prenosi Jutarnji list.

Njihova slikovnica Alisa u zemlji čudesa koju je izdao prestižni londonski Carlton, a u tiskala zagrebačka Planetopija, promovirat će se n aproljeće i u Americi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izdavanje slikovnice podudarit će se s premijerom dugoočekivanog istoimenog filma Tima Burtona, s Johnnyjem Deepom i Helenom Bohan Carter u glavnim ulogama.

Zdenko Bašić, dobitnik je godišnje nagrade ULUPUH-a, a veliki je uspjeh postigao i 13-minutnim animiranim filmom Guliver, na kojem je počeo suradnju s nešto mlađim Manuelom Šumbercem, a aurađivali su i na Gibonnijevom spotu Žeđam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje kako je došlo do ''rođenja'' slikovnice o mitskoj Alisi, Bašić je za Jutarnji odgovorio:

''Alisu, naravno, obožavam još iz djetinjstva, a ovaj način igranja riječima jako mi je blizak. Već dvije godine radim sa svojim agentima koje imam u Londonu, a preko kojih sam surađivao s izdavačima poput Templara, Oxford Pressa ili Carltona.

Kada se rade ovako skupe slikovnice (cijena je 155 kuna), riječ je o jako kompliciranom postupku. Moraju proći kroz ruke nekoliko urednika, mnogih nakladnika koji su uključeni u projekt. Kad stvaramo slikovnicu, osmislimo cijeli sistem, do najsitnijih detalja, kao univerzum s vlastitim zakonima. No, najvažnije nam je da je zadovoljan krajnji korisnik, a to je dijete. Djeca su najbolji čitatelji. Djetetu se fore ne mogu prodavati, morate biti iskreni prema njemu, ali i prema sami sebi. Autori slikovnica ne smiju prestati maštati'', izjavio je autor za Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona