FOTO: /

Predstava o Luki Ritzu otvara sezonu ZKM-a

Praizvedbom predstave Ovo bi mogla biti moja ulica, u spomen na Luku Ritza, Zagrebačko kazalište mladih otvara novu kazališnu sezonu upozoravajući na pojavu nasilja među mladima.

14.10.2010.
16:09
VOYO logo

Ravnateljica ZKM-a Dubravka Vrgoč rekla je kako će premijerne predstave nove sezone biti posvećene "drugome" i "drugačijemu", temi koja će se obraditi u vremenu dvostruka morala koje zazire od svega što je drukčije.

Ne želimo "štancati" predstave, nego raditi događaje koji će ući u izravan dijalog s vremenom, a najbolji je primjer takve predstave prva ovosezonska praizvedba 23. listopada "Ovo bi mogla biti moja ulica", dodala je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o predstavi Anice Tomić i Jelene Kovačić, potaknutoj ubojstvom Luke Ritza, uz koju će se održavati tribine, javne rasprave i radionice o nasilju i prihvaćanju različitosti.

O središnjoj temi će govoriti i predstava "Čovjek koji je spasio Europu" u režiji Renea Medvešeka, napravljena prema Šoljanovoj radio-drami "Čovjek koji je spasio Nizozemsku" te premijerni radovi "Mauzer" redatelja Boruta Šeparovića, "Fedrina ljubav" Sarah Kane, u režiji Božidara Violića i "Moj sin samo malo sporije hoda" Ivora Martinića u režiji Janusza Kice. Temom "drugačijeg" bavit će se i jedna premijerna predstava za djecu - "Ružno pače", koju će režirati Robert Waltl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do kraja sezone ZKM će ostvariti i njemačko- tursko- hrvatski projekt "Onaj koji prelazi granice" o utjecaju "Twittera" i "Facebooka" na mlade ljude, koji će se izvoditi u tim trima zemljama.

Najavljena su i gostovanja tog kazališta u Dubrovniku, Sarajevu, Užicama, Subotici te Njemačkoj, gdje će u prosincu, predstavom "Zagrebački pentagram" u Gradskom kazalištu Braunschweigu otvoriti dvogodišnji projekt koji podupire Kulturna zaklada Njemačke i Fond Wanderlust.

Govoreći o proteklom Festivalu svjetskog kazališta, Vrgoč je opovrgnula pojedine napise da na ovogodišnjem festivalu nije bilo publike, izvijestivši kako je u odnosu na prošlu godinu posjećenost porasla za oko 45, a prihodi za 30-ak posto.

Na konferenciji su predstavljene nove mrežne stranice ZKM-a i kampanja "I love ZKM" kojom se to kazalište još više želi otvoriti publici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dubravka Vrgoč rekla je: "Akciju 'I Love ZKM' pokrenuli smo kako bismo se u ovim recesijskim vremenima ponovno otvorili prema građanima Zagreba. U skladu s tim smo omogućili da za svaku predstavu najbržih 20 kupaca kupi kartu za predstavu za samo 20 kuna."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona

Još iz rubrike
Image

Artistico predstavlja zanimljiv festivalski program i poziva na najkreativniju nabavku poklona