FOTO: / Predstava o Luki Ritzu otvara sezonu ZKM-a

Praizvedbom predstave Ovo bi mogla biti moja ulica, u spomen na Luku Ritza, Zagrebačko kazalište mladih otvara novu kazališnu sezonu upozoravajući na pojavu nasilja među mladima.

14.10.2010.
16:09
VOYO logo

Ravnateljica ZKM-a Dubravka Vrgoč rekla je kako će premijerne predstave nove sezone biti posvećene "drugome" i "drugačijemu", temi koja će se obraditi u vremenu dvostruka morala koje zazire od svega što je drukčije.

Ne želimo "štancati" predstave, nego raditi događaje koji će ući u izravan dijalog s vremenom, a najbolji je primjer takve predstave prva ovosezonska praizvedba 23. listopada "Ovo bi mogla biti moja ulica", dodala je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ je o predstavi Anice Tomić i Jelene Kovačić, potaknutoj ubojstvom Luke Ritza, uz koju će se održavati tribine, javne rasprave i radionice o nasilju i prihvaćanju različitosti.

O središnjoj temi će govoriti i predstava "Čovjek koji je spasio Europu" u režiji Renea Medvešeka, napravljena prema Šoljanovoj radio-drami "Čovjek koji je spasio Nizozemsku" te premijerni radovi "Mauzer" redatelja Boruta Šeparovića, "Fedrina ljubav" Sarah Kane, u režiji Božidara Violića i "Moj sin samo malo sporije hoda" Ivora Martinića u režiji Janusza Kice. Temom "drugačijeg" bavit će se i jedna premijerna predstava za djecu - "Ružno pače", koju će režirati Robert Waltl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Do kraja sezone ZKM će ostvariti i njemačko- tursko- hrvatski projekt "Onaj koji prelazi granice" o utjecaju "Twittera" i "Facebooka" na mlade ljude, koji će se izvoditi u tim trima zemljama.

Najavljena su i gostovanja tog kazališta u Dubrovniku, Sarajevu, Užicama, Subotici te Njemačkoj, gdje će u prosincu, predstavom "Zagrebački pentagram" u Gradskom kazalištu Braunschweigu otvoriti dvogodišnji projekt koji podupire Kulturna zaklada Njemačke i Fond Wanderlust.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Govoreći o proteklom Festivalu svjetskog kazališta, Vrgoč je opovrgnula pojedine napise da na ovogodišnjem festivalu nije bilo publike, izvijestivši kako je u odnosu na prošlu godinu posjećenost porasla za oko 45, a prihodi za 30-ak posto.

Na konferenciji su predstavljene nove mrežne stranice ZKM-a i kampanja "I love ZKM" kojom se to kazalište još više želi otvoriti publici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dubravka Vrgoč rekla je: "Akciju 'I Love ZKM' pokrenuli smo kako bismo se u ovim recesijskim vremenima ponovno otvorili prema građanima Zagreba. U skladu s tim smo omogućili da za svaku predstavu najbržih 20 kupaca kupi kartu za predstavu za samo 20 kuna."

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo