Riječ je o samostalnoj izložbi dobitnika ovogodišnje nagrade za najbolji umjetnički koncept, pulskog galeriste, poznatog fotografa i umjetnika Hassana Abdelghanija koji je ciklusom fotografija Sa distance zabilježio davno pokojna lica Pule i Judenburga na gradskim grobljima.
Zabilježeni portreti, izmiješani u svojim podudarnim sudbinama i smrtima, oživjeli su u univerzalnom životu poslije života po palimpsestima i keramičkim portretnim ovalima koje je odlučio fotografirati posvećeno kao da ih nanovo portretira.
No, što je fotograf prepoznao u tim portretima portreta s fotografske distance? Prepoznao je kategoriju dvostrukosti, prispodobivost života kroz smrt. Prepoznao je grad živih koji diše u gradu mrtvih i obrnuto - grad mrtvih koji pulsira u gradu živih. Autorov rad, nastao protekle godine, analognom tehnikom, bavi se istraživanjem i boljim upoznavanjem ovih gradova, a gradu živih približio se posjećujući njegov grad mrtvih.
'Fotografirane fotografije, portreti portreta učinili su ga odlučnim u nakani da još jednom zaustavi trenutak nakon trenutka. Život nakon života. Da ovjekovječi smrt koja živi. Oksimoron: živu smrt', napisala je Paola Orlić u predgovoru izložbe.