Prodavači u čudu /

Nije samo brašno i toalet papir: Hrvati 'histerično' kupuju i proizvod kojem cijena doseže i 4000 kn

Image
Foto: Ilustracija: Ivana Ivanović/PIXSELL

Inače prodaju samo jednu škrinju u pola godine, a sada su u samo nekoliko dana prodali čak 15 komada

17.3.2020.
11:14
Ilustracija: Ivana Ivanović/PIXSELL
VOYO logo

Nakon što je počelo gomilanje brašna, ulja i toaletnog papira, šoping-groznica pogodila je i prodavaonice škrinja i bijele tehnike. Hrvati su ovaj vikend i početkom tjedna masovno počeli kupovati ledenice, škrinje za zamrzavanje hrane, ali i pekače za kruh, filtere vode i električna cjedila za agrume.

Prodavači su za Novac.hr kazali da su i sami iznenađeni potražnjom koja vlada za ledenicama, ali i da ju razumiju. Ljudi se boje da će, proglasi li se karantena zbog širenja koronavirusa, ostati bez hrane, posebno lako kvarljivih namirnica poput mesa koje se, za dulje čuvanje, mora spremati "u duboko".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojasnili su kako u prosjeku prodaju samo jednu škrinju u pola godine i da ih kupuju ljudi iz ruralnih krajeva koji doma drže životinje i imaju kolinje, ali sada svi kupuju. U samo nekoliko dana, jedna ih je trgovinna prodala čak 15 komada.

Najviše se traže ledenice od 100 do 300 litara koje u prosjeku stoje od 2.000 kuna pa sve do 4.000 kuna. Kupci "peglaju" kartice, uzimaju na rate i ne biraju. Uzimaju čak i izložbene primjerke. Traže da im se uređaj odmah zapakira i odnese do automobila na parkingu. Kada im sugeriraju da imaju i opciju dostave na adresu, kupci oštro odbijaju govoreći da bi “sve moglo biti otkazano ako na snagu stupi obveza izolacije, pa i dostava”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodavačica na odjelu malih kućanskih aparata kaže da su u smao jedno jutro rasprodali sve pekače za kruh. Nemaju više nijedan ni u poslovnici niti na zalihama. Samo u jutarnjoj smjeni prodali su ih šest komada, a preko vikenda i nekoliko puta više. Napominje da neočekivano dobro idu i citrusete, uređaji za cijeđenje agruma, ali i filteri za vodu. Prodaja se, dodaje, udvostručila u posljednjih tjedan dana iako je ovo vrijeme, ožujak, općenito najgori mjesec za trgovce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo