Korištenje stranica za društveno umrežavanje poraslo 24 posto

Broj internet korisnika koji su posjetili neku stranicu za društveno umrežavanje ili blog porastao je za 24 posto od travnja 2009. do travnja 2010.

16.6.2010.
12:35
VOYO logo

Oko 75 posto svih internet korisnika posjetilo je u travnju 2010. neku od stranica za društveno umrežavanje ili blog te su utrošili 22 posto svog online vremena - odnosno više od 110 milijardi minuta - na ove stranice, javlja Nielsen.

To je više od dvostrukog povećanja u broju minuta u odnosu na prošlu godinu. Prosječna osoba potrošila je u travnju ove godine 5 sati i 51 minutu na ove stranice u usporedbi s 3 sata i 31 minutu po korisniku u travnju prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stranica za društveno umrežavanje Facebook je glavni motor ovoga rasta. Od početka 2009. ova tvrtka iz Palo Alta je povećala broj korisnika s manje od 200 milijuna na blizu 500 milijuna.

Prema podacima Nielsena, Facebook je treći online brand po popularnosti, a 54 posto svih internet korisnika posjećuje ovu stranicu. Google koji je dosegnuo 82 posto online korisnika je i dalje na prvom mjestu, dok MSN, WindowsLive i Bing imaju 62 posto publike. Yahoo je na četvrtom mjestu s 53 posto korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, dok je prosječan korisnik u travnju ove godine potrošio 1 sat i 21 minutu na Googleu, korisni Facebooka su bili prijavljeni na ovu stranicu u prosjeku oko 6 sati.

Brazil ima najveći postotak korisnika društvenih mreža, odnosno 86 posto svih internet korisnika. Australci ipak potroše najviše vremena na Facebooku - prosječno 7 sati i 45 minuta. Amerikanci su treći sa 6 sati i 43 minute.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo