Oko 75 posto svih internet korisnika posjetilo je u travnju 2010. neku od stranica za društveno umrežavanje ili blog te su utrošili 22 posto svog online vremena - odnosno više od 110 milijardi minuta - na ove stranice, javlja Nielsen.
To je više od dvostrukog povećanja u broju minuta u odnosu na prošlu godinu. Prosječna osoba potrošila je u travnju ove godine 5 sati i 51 minutu na ove stranice u usporedbi s 3 sata i 31 minutu po korisniku u travnju prošle godine.
Stranica za društveno umrežavanje Facebook je glavni motor ovoga rasta. Od početka 2009. ova tvrtka iz Palo Alta je povećala broj korisnika s manje od 200 milijuna na blizu 500 milijuna.
Prema podacima Nielsena, Facebook je treći online brand po popularnosti, a 54 posto svih internet korisnika posjećuje ovu stranicu. Google koji je dosegnuo 82 posto online korisnika je i dalje na prvom mjestu, dok MSN, WindowsLive i Bing imaju 62 posto publike. Yahoo je na četvrtom mjestu s 53 posto korisnika.
Međutim, dok je prosječan korisnik u travnju ove godine potrošio 1 sat i 21 minutu na Googleu, korisni Facebooka su bili prijavljeni na ovu stranicu u prosjeku oko 6 sati.
Brazil ima najveći postotak korisnika društvenih mreža, odnosno 86 posto svih internet korisnika. Australci ipak potroše najviše vremena na Facebooku - prosječno 7 sati i 45 minuta. Amerikanci su treći sa 6 sati i 43 minute.