Još se pamti propagandna poruka za GAP iz 1997. kada je reper LL Cool J pjevao da traperice iskaču iz svakog trgovačkog centra, svakog grada i velegrada. Otada do 2002. godine prodaja tog brenda utrostručila se i sezala je do 13,8 milijardi eura. Danas je situacija opet nešto drugačija i GAP je puno teže pronaći kako baš "iskače iz svega".
Dobio je i brojne konkurente kao što su H&M i Forever 21 koji imaju širu ponudu, ali i pristupačnije cijene. Tako je GAP u srpnju zabilježio pad prodaje od sedam posto. I sestrinska marka GAP Inc's portfelja Banana Republic zabilježila je pad prodaje od deset posto, piše BBC.
Zastarjeli u svemu
"Nitko od nas nije sretan s trenutačnim stanjem", kazao je izvršni direktor GAP-a Art Peck na sastanku s dioničarima dok je najavljivao zatvaranje čak 175 prodavaonica u Sjevernoj Americi. "Mrzim zatvarati prodavaonice, no to je sada pravi potez koji treba napraviti", dodao je. Sa zatvaranjem prodavaonica doći će najvjerojatnije i do gubitka radnih mjesta. Da se to ne bi događalo GAP mora uvesti promjene.
Glasnogovornik Gap-a Kari Shellhorn kazao je za BBC da je sada prioritet kompanije isporučivati puno potpunije i konkurentnije kolekcije. Šefica istraživanja Telsey Advisory Group Dana Telsey tvrdi kako proizvodi GAP-a trebaju doradu.
"Bilo da je riječ o boji, otisku ili uzorku, GAP-ov brend nije išao u korak s novitetima", prokomentirala je dodajući kako prodavaonice i promocije GAP-a posjećuju starije osobe dok su mladenački uzorci tkanina i mladi posjetitelji oni koji su viđeni na promocijama H&M-a.