Karte za krstarenje u travnju na CostaConcordiji mogle su se kupiti na internet
stranici kompanije u nedjelju, dva dana nakon brodoloma, rekao je
u subotu SimonCalder,
stručnjak za putovanja dnevnog lista The Indpendent, na
BBC-u.
Novinar je u nedjelju nakon havarije broda u noći između petka i
subote na internet stranici kompanije tražio informacije o
putnicima koji su kupili krstarenje.
Nije pronašao informacije o mogućem povratu novca, ali je bio
zaprepašten promocijom putovanja na kruzeru Costa Concordia u
travnju.
"Provjerio sam mogu li kupiti kartu, oni su mi je prodali i
uzeli novac, a u ponedjeljak su mi poslali potvrdu s kartom
putovanja i brojem kabine na brodu", dodao je.
Kruzer Costa Concordia se nasukao i prevrnuo u Tirenskom moru, 30
metara od obale nakon što je udario u hrid ispred otočića Giglio,
s 4.229 ljudi, od kojih 3.200 turista 60 nacionalnosti i tisuću
članova posade iz 40 zemalja.
Za sada se 11 osoba smatra poginulima, a 21 nestalom.
Kompanija za kružna putovanja Costa Cruises nije u subotu bila
dostupna. Tvrtka sa sjedištem u Genovi je podružnica američke
tvrtke Carnival.
Karte za krstarenje u travnju na potonulom kruzeru mogle su se kupiti na internet stranici kompanije i dva dana nakon brodoloma.