Kampanja "Građani glasaju protiv" objavila je danas konačni izvještaj o izvoru sredstava i visini troškova svoje promidžbe za referendum o ustavnoj definiciji braka, održan 1. prosinca ove godine, a po kojemu su prikupili 604 tisuće kuna.
Ujedno su pozvali kampanju "U ime obitelji" da objavi podatke o vlastitim prihodima i rashodima kako bi se izbjeglo dodatno srozavanje dostignutih standarda u transparentnosti financiranja političkih kampanja.
U skladu s uputama Državnog izbornog povjerenstva i smjernicama Venecijanske komisije, kampanja „Građani glasaju protiv“ objavila je da je za referendumsku promidžbu prikupila 603.964 kuna, od čega su im vlastita sredstva 144.530 kuna, a ostatak su osigurale organizacije civilnoga društva - CESI, Centar za mirovne studije, GONG, Domino, Zagreb Pride te Rode.
Donacije u novcu koje su se kretale od 20 kuna do 20.000 kuna ukupno iznose 132.427 kuna, a donacije u naravi 327.006 kuna. Ukupni troškovi, od kojih se najveći odnose na izdatke vezane uz veliki koncert održan 28. studenoga 2013. na Trgu bana Jelačića u Zagrebu iznose 603.163 kuna.
Svojim donacijama Kampanju su, uz ostale, pomogle brojne javne osobe među kojima su glumica Alma Prica, glasnogovornik Ilija Jandrić, odvjetnica Vesna Alaburić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić, koprivnički SDP-ovac i šef Podravke, Zvonimir Mršić, predsjednika uprave AZ mirovinskog fonda Dinko Novoselec, a najveću donaciju od 20.000 kuna dao je poduzetnik Emil Tedeschi .
Kampanja "Građani glasaju protiv", koja je okupila 88 organizacija civilnog društva, zahvalila je brojnim glazbenicima i angažiranim pojedincima koji su svojim zalaganjem omogućili organizaciju kampanje.