objavili konačni izvještaj /

Kampanju 'Protiv' su financirali i Tedeschi i Novoselec

Image
Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Uz brojne civilne udruge i samo nekoliko tvrtki, kampanju Građani glasaju protiv financirali su kao privatne osobe vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi, direktor mirovinskog AZ fonda Dinko Novoselec i direktor Podravke Zvonimir Mršić.

17.12.2013.
12:56
Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
VOYO logo

Kampanja "Građani glasaju protiv" objavila je danas konačni izvještaj o izvoru sredstava i visini troškova svoje promidžbe za referendum o ustavnoj definiciji braka, održan 1. prosinca ove godine, a po kojemu su prikupili 604 tisuće kuna.

Ujedno su pozvali kampanju "U ime obitelji" da objavi podatke o vlastitim prihodima i rashodima kako bi se izbjeglo dodatno srozavanje dostignutih standarda u transparentnosti financiranja političkih kampanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U skladu s uputama Državnog izbornog povjerenstva i smjernicama Venecijanske komisije, kampanja „Građani glasaju protiv“ objavila je da je za referendumsku promidžbu prikupila 603.964 kuna, od čega su im vlastita sredstva 144.530 kuna, a ostatak su osigurale organizacije civilnoga društva - CESI, Centar za mirovne studije, GONG, Domino, Zagreb Pride te Rode.

Donacije u novcu koje su se kretale od 20 kuna do 20.000 kuna ukupno iznose 132.427 kuna, a donacije u naravi 327.006 kuna. Ukupni troškovi, od kojih se najveći odnose na izdatke vezane uz veliki koncert održan 28. studenoga 2013. na Trgu bana Jelačića u Zagrebu iznose 603.163 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svojim donacijama Kampanju su, uz ostale, pomogle brojne javne osobe među kojima su glumica Alma Prica, glasnogovornik Ilija Jandrić, odvjetnica Vesna Alaburić, predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić,  koprivnički SDP-ovac i šef Podravke, Zvonimir Mršić, predsjednika uprave AZ mirovinskog fonda Dinko Novoselec,  a najveću donaciju od 20.000 kuna dao je poduzetnik Emil Tedeschi .

Kampanja "Građani glasaju protiv", koja je okupila 88 organizacija civilnog društva, zahvalila je brojnim glazbenicima i angažiranim pojedincima koji su svojim zalaganjem omogućili organizaciju kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo