sramežljivo priopćenje mup-a /

Kako će izgledati nove registarske pločice? U ministarstvu imaju novo rješenje!

Iako se za novim dizajnom traga gotovo dvije godine, a predstavljane su već dva puta, građani i dalje ne znaju kako će izgledati nove registarske pločice automobila

22.8.2015.
19:15
VOYO logo

Prvo su dizajnere zaobišli, onda ih pitali, pa o registracijskim pločicama u MUP-u presjekli sami. I to nakon natječaja na kojem je radove ocjenjivao stručni žiri u kojem su sjedili i dizajneri.

Image
EKSKLUZIVNO ISTRAŽIVANJE /

RTL anketa: velika većina građana želi grb na registarskim tablicama!

Image
EKSKLUZIVNO ISTRAŽIVANJE /

RTL anketa: velika većina građana želi grb na registarskim tablicama!

Od 59 pristiglih – odabrana su tri najprihvatljivija idejna rješenja. No, ministar je pod pritiskom dijela javnosti i oporbe od njih odustao jer niti jedno nije sadržavalo grb. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon peticije i samo nekoliko sati nakon što je novi dizajn ismijao predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko - ministar je odluku objasnio ovako.

"Trebamo slušati što ljudi misle i mi ćemo imat i oznaku EU i naš grb", kazao je Ranko Ostojić (SDP), ministar unutarnjih poslova još 9. travnja ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nove su tablice prvo trebale biti gotove do srpnja. No ideju da se kvadratići jednostavno zamijene grbom, autori nagrađenog dizajna nakon pregovora s ministarstvom nisu prihvatili. Sada u ministarstvu dovršavaju najnoviji dizajn.

"Obavještavamo Vas kako će Ministarstvo unutarnjih poslova u skorije vrijeme prezentirati javnosti rješenje izgleda registracijskih pločica", stoji u priopćenju MUP-a.

Sramežljivom priopćenju unatoč, novi je dizajn navodno već spreman. Istovremeno je suautor Boris Ljubičić prvonagrađeni rad, kad već neće na automobile, stavio na majice uz ironičnu poruku da autor ima pravo koristiti svoj rad i da bi majica mogla biti nadomjestak za one koji to prihvaćaju. 

Građani se pak, kao i u nedavnoj RTL-ovoj anketi, u velikoj većini izjašnjavaju za grb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon dvije godine mozganja, stotina ideja, natječaja s nagradnim fondom od 45 tisuća kuna, baš ono rješenje uz dodatak zaštitnih elemanata poput bar koda i serijskog broja, jedno je od mogućih rješenja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo