Milana Stankovića HAC-ova tvrtka kći imenovala je pomoćnikom
direktora sektora za sigurnost. Ne bi to bilo čudno da prije
mjesec dana nije smijenjen s mjesta direktora održavanja zbog
velikih propusta u pregledavanju šahtova na autocestama, što se
otkrilo nakon nesreće u tunelu Plasina.
Smjena, koja u praksi znači manje odgovoran posao s plaćom do 15,
umjesto 16 tisuća kuna - ministru prometa očito je sporna. Jer
upravo on je nakon afere s neispravnim šahtovima zatražio smjenu
Stankovića i četvero podređenih mu zaposlenika.
Hajdaš Dončić poručuje da prava čistka u HAC-ONC-u, mahom
sačinjenom od zaposlenika dviju državnih cestarskih tvrtki - tek
slijedi.
No masivnost i sumnjiva kadroviranja nisu jedini problemi HAC-ove
tvrtke kćeri i ostalih državnih poduzeća. Dok ih Vlada želi
vidjeti kao ključnu polugu javnih ulaganja, većina tih tvrtki
muku muči s realizacijom investicijskih planova. Od 13 i pol
milijardi planiranih kuna - u prvom polugodištu uložila su tek 4
i pol milijarde.
Još samo da se uz to ostvari i optimističan plan Vlade o
pozitivnoj gospodarskoj nuli ili rastu.
Bivši direktor održavanja HAC-ove tvrtke kćeri, inače smijenjen zbog afere s neispravnim šahtovima na autocestama, imenovan je pomoćnikom direktora istog sektora za sigurnost i promet. Za upravu HAC-ONC-a - ništa sporno. No ne i za neke ministre - koji od državnih tvrtki očekuju i da uhvate ritam s planiranim ulaganjima.