Za kupovinu božićnih poklona zagrebačke su trgovine spremne. Kupci su ove godine ranije krenuli u potragu za darovima.
I predblagdanska sniženja i akcijski popusti mame kupce ranije nego prošlih godina. Blagdanska gužva već se osjeti.
Unatoč recesijskom ozračju, ni ove se godine ljudi ne žele odreći kupovine božićnih darova najmilijima. A darivanje je, kažu analitičari, glavni poticaj božićne potrošnje. No ove godine kupuje se racionalnije i opreznije.
"U prosječnoj potrošnji većina građana manje troši nego prije, tako će biti i za ovaj Božić. Vjerojatno će ljudi kupovati i dalje ali će biti racionalniji i oprezniji o tome koliko potrošiti", kaže sociolog IvanBurić.
A prošlogodišnja potrošnja u prosincu dosegla je oko 11 milijarda kuna.
"I ove godine neće biti više. Radi toga stanje je još gore nego lani. Kupit će se manje nego lani jer su cijene rasle", rekao je predsjednik Nezavisnih hrvatskih sindikata KrešimirSever.
Prava prosinačka šoping groznica tek se očekuje. Kao i odgađanje kupovine do posljednjeg trenutka.