ZAGREB - B.net, najveći kabelski operator i jedan od vodećih alternativnih telekomunikacijskih operatora, u četvrtak je započeo s posebnom ponudom za postojeće i nove korisnike koji žele nadograditi svoj paket usluga ili isprobati B.netovu triple play ponudu po promotivnoj cijeni tijekom tri mjeseca - i to bez ikakvih obaveza, tj. uz mogućnost otkazivanja usluge prije isteka probnog razdoblja, bez naknade.
Budućim i postojećim korisnicima koji već koriste neku od B.netovih usluga (kabelsku televiziju, Internet ili telefon ) B.net od danas nudi 3D paket po znatno povoljnijim uvjetima. Svi koji odaberu uslugu 3D paketa za vrijeme trajanja kampanje (od danas pa sve do 1. svibnja 2010.) tijekom prva tri obračunska razdoblja triple play uslugu će dobiti po cijeni od samo 79,65 kuna mjesečno - kao da su se pretplatili samo na uslugu kabelske televizije.
Postojeći korisnici nekog od 2D paketa (paketa koji kombiniraju dvije usluge) u ovom promotivnom razdoblju mogu prijeći na 3D paket po cijeni od 160,30 kuna mjesečno tijekom prva tri obračunska razdoblja. B.net će sve korisnike koji se odluče isprobati B.netov 3D paket ili nadograditi postojeću uslugu novom, nagraditi besplatnim gledanjem programa HBO, HBO Comedy, Cinemax i Cinemax2 tijekom prva tri obračunska razdoblja.
Ova ponuda u potpunosti je u skladu s „Try & Buy" načelom kojega B.net promovira proteklih mjeseci u regijama koje prelaze na digitalno emitiranje televizijskog signala, što znači da korisnici mogu tijekom probnog razdoblja otkazati uslugu bez ikakvih dodatnih obaveza.
„U naredna tri mjeseca, koliko će ova posebna ponuda biti dostupna korisnicima koji se nalaze na području pokrivenosti našom mrežom u svih sedam gradova gdje možemo pružiti uslugu, velik dio stanovništva morat će opremiti svoje domove digitalnim prijemnikom signala zbog isključivanja dosadašnjeg analognog televizijskog signala u većem dijelu Hrvatske. Osmislili smo stoga ovu ponudu baš kako bismo olakšali ovaj tehnološki skok i učinili ga povoljnijim za nove korisnike jer će naši budući korisnici u svakom slučaju imati veću i raznovrsniju ponudu televijskih programa nego u bilo kojoj drugoj 'zemaljskoj' varijanti", komentirao je razloge uvođenja ove posebne ponude i „try & buy" kampanje Senad Kulenović, direktor prodaje i marketinga B.net Hrvatske d.o.o..