Je li Yugo najgori auto svih vremena?

Povodom objavljivanja knjige Yugo, uspon i pad najgoreg automobila u povijesti, odlučili smo provjeriti što mislite koji je najgori limeni ljubimac.

23.3.2010.
11:05
VOYO logo

Autor knjige The Yugo: The Rise and Fall of the Worst Car in History, Jason Vuic, pozabavio se fenomenom poznatog Jugića, koji je zauzimao vodeća mjesta na listama najgorih automobila u povijesti.

Donosimo listu automobila koji su nas tijekom godina uveseljavali svojom pojavom, a i često su nam živote dovodili u opasnost. Glasajte i odaberite najgori automobil.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Amphicar (1961.)

Nasljednik famoznog Nazi Schwimmwagena trebao je revolucionarizirati prijevoz jer je mogao voziti po kopnu i po vodi. Amphicar je, nažalost, bio potpuni promašaj na oba terena jer je bio spor, težak za upravljanje, a i propuštao je vodu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fiat Multipla (1998.)

Multipla je ime koje će desetljećima odzvanjati hodnicima uprave Fiata. Unatoč činjenici da je mašina pod haubom prilično pristojna, ne možemo se oteti dojmu da Multipla izgleda kao punoglavac rođen u blizini nuklearke u Černobilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trabant (1975.)

Ako je išta moglo dovesti do pada Berlinskog zida, to je zasigurno bio istočnonjemački Trabant. Građani istočnog Berlina odmah su po otvaranju granica odvezli ove automobile napravljene od pleksiglasa, drva i pamuka na zapadnu stranu i tamo ih ostavili...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Yugo (1985.)

Zaštitni automobil Jugoslavije poznat je u cijelom svijetu po svojim 'kvalitetama'. Kao serijska oprema se navodio tepih i grijač stražnjeg stakla, kako biste mogli grijati ruke dok ga gurate niz cestu, a Yugo je imao nezgodnu naviku da se raspadne na sastavne dijelove... Zahvaljujući tome Yugo je postao zvijezda brojnih filmova, pa i Metallicinog spota.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ford Pinto (1971.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bilo bi nepošteno reći da je Ford Pinto bio loš auto, no njegova 'narav' ga je učinila krajnje nepopularnim. Pinto je imao tendenciju eksplodirati uslijed sudara u stražnji kraj automobila. Kada su šefovi u Pintu izračunali da im je isplativije platiti odštete žrtvama ovog horora od povlačenja modela, odlučili su da je bolje da ih puste da izgore do kraja.

Peel Trident (1966.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo vozilo za dvoje (u nekim slučajevima jedva za jednog) izgleda kao nešto što je izletjelo iz Jetsonsa, a propao je kada je svima postalo jasno da će izgorjeti od sunca pod pleksiglasom.

Hummer 2 (2003.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

General Motors je u najgorem mogućem trenutku izdao svoju H2 verziju inače poznatog vojnog terenca Hummer. Izgledao je kao da ste se upravo dovezli iz Afganistana, gutao je benzin kao jumbo jet, a parkiranje je jedino bilo moguće na nekom školskom igralištu.

DeLorean (1981.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preteški, slabog motora i nevjerojatno precijenjeni DeLorean je brzo propao na tržištu automobila, no tko ne bi zažmirio na jedno oko ako može putovati kroz vrijeme.

Zunndapp Janus (1958.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Janus je jedini automobil u povijesti čije je stražnje sjedalo bilo usmjereno prema otraga, tako da su putnici u šoku mogli gledati kako sva ostala vozila na cesti sustižu ovu limenku koja vozi na pogon od 14 konjskih snaga.

Ford T (1909.)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Često spominjan kao automobil kojim je započela industrijska proizvodnja automobila, Ford T mogli bismo nazvati Jugićem svojeg vremena. On je pri brzinama od 50 kilometara na sat uvjerljivo najnesigurniji automobil na svijetu.

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo