Napominju da su na adrese Hrvatske lutrije i hrvatski građani uputili mnoge prosvjedne dopise, revoltirani dvosmislenim marketinškim porukama koje su, vrlo jasno, žene prikazivale kao objekt, ne poštujući pri tome ljudsko dostojanstvo njihove osobnosti i tjelesnosti.
Nakon povlačenja reklama za Red Bull (2008.), kazališta Gavella (2013.), Tele2 (2013.), branda Shooster (2014.) i Hrvatske lutrije (2016.), vjerujemo da su tvrtke koje se u Hrvatskoj javno oglašavaju i reklamiraju, iz navedenih slučajeva dobile jasnu poruku o uljudnom i prikladnom (marketinškom) ponašanju, stoji, uz ostalo, u priopćenju Udruge Vigilare.
Vrijednosni sustav vrednota
"Smatramo poraznim što se gotovo niti jedna od mnogobrojnih udruga, usko specijaliziranih za tzv. ljudska/ženska prava, a koje već niz godina znatno terete državni proračun, nisu ni jednom riječju oglasile o ovom slučaju", navode.
Također ističu kako poruke u javnom prostoru imaju značajan utjecaj na izgradnju vrijednosnog sustava cijele društvene zajednice, posebice kod mladih.
KONZERVATIVNA UDRUGA TRAŽI OD LUTRIJE: ‘Povucite TV reklamu i ispričajte se ženama!’
'Skini je'
"Ako želimo društvo vrednota, potrebno je slati poruke koje doprinose pristojnom, moralnom i krjeposnom životnom okruženju, nauštrb nemorala, vrijeđanja i diskriminacije", napominju iz Udruge Vigilare.
Ta je udruga nedavno je pozvala Upravu Hrvatske lutrije da povuče reklamu pod naslovom "Skini je!" i ispriča se svim ženama u Hrvatskoj, jer "njome vrijeđaju i ponižavaju žene i njihovo ljudsko dostojanstvo". Vigilare je taj slučaj prijavio i Sudu časti Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje.