PRODAJA ILI KONCESIJA AUTOCESTA? /

Hrvatskoj prijeti još jedan referendum

Zbog monetizacije autocesta Hrvatskoj prijeti još jedan referendum. HSLS se protivi koncesiji i najavljuje početak skupljanja potpisa iza Nove Godine.

17.12.2013.
18:50
VOYO logo

Hoće li privatizacija Croatia osiguranja biti jedini veći privatizacijski prihod Banskih dvora ove godine? Dok čekaju konačnu odluku na sutrašnjoj sjednici Vlade, predstavnici radnika i dalje poručuju da su protiv prodaje.

"Puno je argumenata protiv prodaje Croatia osiguranja, a malo je za. Smatramo da tako dobra tvrtka koja donosi dobit proračunu da nije vrijeme za prodaju", poručuje Miroslav Hrašćanec - predsjednik sindikata zaposlenih u osiguranju.

Croatia osiguranje prošlu je godinu završilo s bruto dobiti od 140,4 milijuna kuna. Ove godine u prvih devet mjeseci ona se popela iznad 100 milijuna kuna.

Za razluku od mnogih drugih državnih tvrtki CO ne posluje s gubitkom i za razliku od mnogih drugih državnih tvrtki dobro zarađuje - neki zato smatraju da nije pravo vrijeme za prodaju. Ono što ovu veliku privatizaciju pak razlikuje od mnogih drugih je mogućnost da vlasnik postane domaća tvrtka.

Analitičari ipak pozdravljaju potez Vlade da Croatia osiguranje preda privatnom sektoru i od toga zaradi. Tvrde da će u privatnim rukama upravljanje biti bolje.

Bivši ministar financija Ivan Šuker ne bi prodavao Croatiju jer je, kaže, cijena preniska.

"Vrijednost dionica, vrijednost nekretnina je na vrlo niskoj razinii ne može se dobit realna cijena. Druga stvar s tim se državni proračun neće Bog zna što spasiti", kaže Šuker.

Dok Vlada posao s Croatijom privodi kraju, zbog monetizacije autocesta Hrvatskoj prijeti još jedan referendum. HSLS se protivi koncesiji i najavljuje početak skupljanja potpisa iza Nove godine.

"Nelogično je da ono što se izgradili ide u koncesiju u koncesiju ide ono što niste izgradili pa onda netko uloži izgradi. Ja sam uvjeren da ćemo sa sindikatima i udrugama skupiti dovoljno potpisa da se ide na referendum o tako važnom pitanju", tvrdi predsjednik HSLS-a Darinko Kosor.

Kosor smatra da zbog mogućeg roka od 50 godina to ne bi bila koncesija, već prodaja autocesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo