Hrvatski časopis osvojio Ameriku!

Ideja o izdanju na engleskom jeziku koje je usavršeno za iPad platformu pala je na plodno tlo, te se tako Vidi Magazine rangirao na čak 45 mjesto između 3.

6.9.2011.
22:48
VOYO logo

Na Apple Store tržište, koje ima više od 200 milijuna korisnika, iz Hrvatske se prvi otisnuo informatički časopis VIDI koji u tiskanom izdanju izlazi već 17 godina. VIDI je već priskrbio reputaciju časopisa koji izlazi u susret novim izazovima, a poznat je i po svojim godišnjim nagradama za inovativnost VIDI Awards.

arti-201103300860006Za iPad platformu redakcija sastavljena od hrvatskih autora pripremila je izdanje na engleskom jeziku pod imenom ''VIDI Magazine''. Ovo izdanje prilagođeno je globalnom tržištu i prevedeno na engleski jezik te sadržajno i tehnički usavršeno i dorađeno za iPad platformu naročito popularnu u SAD-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ideja je pala na plodno tlo, te se tako Vidi Magazine rangirao na čak 45 mjesto između 3.350 News publikacija na američkom iTunes Storeu i time se svrstao u TOP 50 news aplikacija u SAD-u. VIDI Magazine je preporučen je i u rubrici ''New & Noteworthy'' te ''What's Hot'' na američkom iTunes Storeu. No, Vidi Magazine jednako dobro kotira i na drugim velikim tržištima kao što su Velika Britanija i Njemačka u kojoj je preporučen u rubrici ''Neu und Beachtenswert'' na njemačkom iTunes Storeu.

Čitatelji na iPadu su sofisticirani kao i njihovi uređaji pa je i sadržaj prilagođen njima. Pokazalo se da, iako je američko tržište već prepuno medija, inovativni i hrabri poduhvati još uvijek mogu uspješno pronaći svoj put do korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Napravili smo ovo ne samo kako bi bili prvi hrvatski časopis koji je otišao na svjetsko tržište nego i da damo poticaj ostalim hrvatskim izdavačima da se okrenu cijelom svijetu; naime, naši novinari su odlični, možda i iznad svjetskog ranga. Jer poslovni i politički milje u kojem su stasali postavljao je pred njih i veće zahtjeve nego je to u razvijenom svijetu. Šteta je ne iskoristiti takav potencijal'', rekao je Tomislav Kotnik , osnivač VIDI-a.

O sadržaju časopisa za američko tržište, Tomislav Novak, glavni urednik časopisa VIDI rekao je da je za ovu platformu potreban nešto zahtjevniji pristup obradi sadržaja, pa je potreban i veći angažman.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Mislim da se redakciji isplatilo podnijeti takav napor. Sadržaj našeg časopisa obogatili smo s mnogo multimedije i dodatnih mogućnosti, a vezan je uz najnovije uređaje i najviše dosege visoke tehnologije koju našim pristupom želimo približiti široj publici'', zaključio je Novak.

Vezani članak:

arti-201103300860006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo