Na Apple Store tržište, koje ima više od 200 milijuna korisnika, iz Hrvatske se prvi otisnuo informatički časopis VIDI koji u tiskanom izdanju izlazi već 17 godina. VIDI je već priskrbio reputaciju časopisa koji izlazi u susret novim izazovima, a poznat je i po svojim godišnjim nagradama za inovativnost VIDI Awards.
arti-201103300860006Za iPad platformu redakcija sastavljena od hrvatskih autora pripremila je izdanje na engleskom jeziku pod imenom ''VIDI Magazine''. Ovo izdanje prilagođeno je globalnom tržištu i prevedeno na engleski jezik te sadržajno i tehnički usavršeno i dorađeno za iPad platformu naročito popularnu u SAD-u.
Ideja je pala na plodno tlo, te se tako Vidi Magazine rangirao na čak 45 mjesto između 3.350 News publikacija na američkom iTunes Storeu i time se svrstao u TOP 50 news aplikacija u SAD-u. VIDI Magazine je preporučen je i u rubrici ''New & Noteworthy'' te ''What's Hot'' na američkom iTunes Storeu. No, Vidi Magazine jednako dobro kotira i na drugim velikim tržištima kao što su Velika Britanija i Njemačka u kojoj je preporučen u rubrici ''Neu und Beachtenswert'' na njemačkom iTunes Storeu.
Čitatelji na iPadu su sofisticirani kao i njihovi uređaji pa je i sadržaj prilagođen njima. Pokazalo se da, iako je američko tržište već prepuno medija, inovativni i hrabri poduhvati još uvijek mogu uspješno pronaći svoj put do korisnika.
''Napravili smo ovo ne samo kako bi bili prvi hrvatski časopis koji je otišao na svjetsko tržište nego i da damo poticaj ostalim hrvatskim izdavačima da se okrenu cijelom svijetu; naime, naši novinari su odlični, možda i iznad svjetskog ranga. Jer poslovni i politički milje u kojem su stasali postavljao je pred njih i veće zahtjeve nego je to u razvijenom svijetu. Šteta je ne iskoristiti takav potencijal'', rekao je Tomislav Kotnik , osnivač VIDI-a.
O sadržaju časopisa za američko tržište, Tomislav Novak, glavni urednik časopisa VIDI rekao je da je za ovu platformu potreban nešto zahtjevniji pristup obradi sadržaja, pa je potreban i veći angažman.
''Mislim da se redakciji isplatilo podnijeti takav napor. Sadržaj našeg časopisa obogatili smo s mnogo multimedije i dodatnih mogućnosti, a vezan je uz najnovije uređaje i najviše dosege visoke tehnologije koju našim pristupom želimo približiti široj publici'', zaključio je Novak.
Vezani članak:
arti-201103300860006