Hrvatska kravata osvaja Kinu

Hrvatska kao domovina kravate 'jedno je od otkrića' za posjetitelje EXPO 2010. u Šangaju, a potvrđuje to iznimno veliko zanimanje poslovnih ljudi za plasman hrvatskih kravata na kinesko tržište

18.5.2010.
11:21
VOYO logo

U Šangaju vlada veliko zanimanje za plasman hrvatskih kravata šalova i rubaca na veliko kinesko tržište te mnogih kupaca tih proizvoda u Hrvatskome paviljonu u Šangaju.

'Našli smo se u situaciji da smo u tjedan dana ostali bez robe', izjavio je za Hinu direktor tvrtke Potomac-Croata Franjo Bušić, ističući da je na štandu u Hrvatskome paviljonu prodano nekoliko tisuća raznih Croata proizvoda, a potražnje još ima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poslovnih ponuda za plasman kravata, šalova i rubaca na kinesko tržište iznimno je mnogo, rekao je.

'Tržište Kine je gladno kvalitetnih brandiranih proizvoda iz Hrvatske', ocijenio je Bušić, dodajući da kineski kupci i poslovni ljudi zainteresirani za suradnju prepoznaju dizajnersku kvalitetu, a sama 'priča o kravati dodatno ih je oduševila'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Jedini smo hrvatski brand prisutan na sajmu, i to se pokazalo punim pogotkom', rekao je Bušić.

Istaknuo je da su prodane najskuplje kravate i ocijenio kako upravo ti proizvodi imaju najveće izglede na kineskome tržištu.

Štand tvrtke posjetio je i bivši hrvatski nogometni izbornik, trenutačno trener u Šangaju (Shanghai Shenhu) Miroslav Ćiro Blažević, koji je, rekao je u telefonskom razgovoru Bušić, u šali rekao da će dovesti cijelu nogometnu momčad da se upozna s poviješću kravate i proizvodima koji se nude.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo