Google Zeitgeist: Kako je svijet 'googlao' u 2011.

Google je objavio svoju godišnju listu Zeitgeist najpopularnijih pretraga u 2011. godini i to prema regijama i globalno.

15.12.2011.
23:39
VOYO logo

Tehnološki gigant analizirao je milijarde pojmova koje su korisnici pretraživali ove godine i usporedio ih s pretragama u 2010. kako bi pronašao trendove u nastajanju.

YouTube senzacija Rebecca Black bila je globalno gledajući najbrže rastuća "pretraga", a slijedi je Googleova nova društvena mreža Google + i zvijezda JackassaRyan Dunn, koji je ovoga ljeta poginuo u prometnoj nesreći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo je vidjeti koliko je Apple dominirao one godine. "iPhone 5,” “Steve Jobs” i “iPad 2″ svi ovi pojmovi našli su se u top 10 listi najbrže rastućih pretraga, dok su "iPhone 4S,” “iPad 2,” i “iPad 3″ zauzeli tri od top 10 mjesta u kategoriji potrošačke elektronike. Ipak, Amazonov Kindle Fire na vrhu je ove liste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Google je iznio još nekoliko drugih zanimljivih statistika. Pojmovi "cupcakes" i Japan podjednako su osvojili globalni interes: "cupcakes" su se našli na top listi najbolje hrane u više od deset zemalja, dok je "东京 电力" (TEPCO, vlasnik japanske nuklearne elektrane koja je ove godine oštećena u razornom potresu) postao prvi izraz napisan nelatiničnim znakovima koji se našao na popisu najtraženijih.

Među vijestima je najtraženiji pojam bio "Fukushima", a među pojmovima koji su najbrže padali je očekivano "My Space" koji je zauzeo prvo mjesto.

Više:Google Zeitgeist 2011.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo