Google i Bing rastu, Yahoo pada

Prema posljednjim podacima tvrtke comScore i analitičara tvrtke Macquarie Bena Schachtera, Yahoo gubi svoj udio na tržištu pretraživanja, a Google i Bing rastu.

11.7.2012.
15:45
VOYO logo

Podaci pokazuju da je u lipnju u odnosu na svibanj Googleov udio narastao sa 66,7 na 66,8 posto. U istom vremenskom razdoblju Bing je porastao sa 15,4 na 15,6 posto.

Yahoo je i dalje u padu. U svibnju je imao 13,4 posto udjela na tržištu pretraživanja, a u lipnju taj udio je smanjen na 13 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj trend nije nov i traje već neko vrijeme.

No, ako se uzme u obzir koliko je novaca Microsoft uložio u Bing, može biti vrlo razočaravajuće kad se vidi da nije uspio značajno smanjiti Googleov udio u pretraživanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Analitičar Schachter kaže da se ovi podaci odnose samo na desktop pretraživanje.

Mobilno pretraživanje, odnosno pretraživanje interneta preko mobilnih uređaja kao što su smartphoni i tableti, raste mnogo brže i trenutačno tim tržištem dominira Google.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo