Studiju je provelo Ciscovo globalno savjetovalište (Cisco Internet Business Solutions Group - IBSG) na preko tisuću američkih potrošača. Rezultati studije su sveobuhvatni i otkrivaju kako potrošači Generacije Y vjeruju savjetima bankarskih institucija pri donošenju važnih financijskih poteza, unatoč nedavnoj gospodarskoj krizi.
Mladi potrošači prihvaćaju nove komunikacijske tehnologije, kao što je video, te u značajnoj mjeri sudjeluju u radu online zajednice. Rezultati kako Generacije Y ima dalekosežni utjecaj na bankarski sektor te omogućava bankarskim institucijama porast prihoda. Smanjenje dugova, upravljanje rashodima i financijsko obrazovanje, mlađim su potrošačima ključni prioriteti.
Rezultati istraživanja ukazuju na slijedeće ključne trendove:
· Više od 50 posto pripadnika Generacije Y posjeduje web kameru (tri puta više od pripadnika starijih generacija),
· 20 posto Generacije Y koristi YouTube više puta na dan (pet puta više od pripadnika starijih generacija),
· 97 posto pripadnika Generacije Y služi se mobilnim uređajima,
· Gotovo 40 posto pripadnika Generacije Y zainteresirano je za video komunikaciju s financijskim savjetnikom, čemu je sklono samo 17 posto pripadnika starijih generacija,
· Potrošači generacije Y odgovore na financijska pitanja pronalaze koristeći forume i blogove (čak četiri puta češće od pripadnika starijih generacija),
· 40 posto potrošača Generacije Y koristi mrežno bazirane alate za osobni financijski menadžment (prvenstveno one koje im nude njihove banke) pri upravljanju troškovima, smanjenju dugova i maksimiziranju dugoročne štednje.