Rijetki su oni koji danas ne znaju kako izgleda McDonald'sov ili Coca-Colin logo. Ove dvije multinacionalne kompanije prije par desetljeća osvojile su svijet. Danas, osim što ubiru plodove svoje popularnosti, bore se i s beskrupuloznim iskorištavanjem njihovog imidža.
Lažni Mc-ovi niču tako diljem svijeta, a vlasnici se trude što vjernije prenijeti popularno žuto M na crvenoj podlozi, i naravno usput izbjeći tužbu ove korporacije koja nema milosti prema onima koji bi htjeli potaknuti vlastiti biznis koristeći već provjerenu formulu za uspjeh.
Znanstvenici su dokazali da crvena i žuta potiču apetit, a McDonald's se toliko busa u prsa svojim provjerenim sastojcima, visokim standardima, higijenom i kvalitetom, pa nije zgoreg imati logo koji asocira na njihov, ako želite da ljudi steknu povjerenje u vašu 'prčvarnicu'.
Koliko domišljati neki poduzetnici mogu biti pogledajte u novoj http://webcafe.net.hr/forwarduse/sgalerije/